Hva gjør du i kveld?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Ligger på soffaen med to syke gutter halv sovende rundt meg og glaner på unge mødre... Yngste mann har influensa og ørebetennelse.... stakkars lille gutt!

Mannen kommer snart hjem med en pizza... hadde såååå lyst på en med peperoni!

Hva gjør du i kveld?

Pakker, pakker og pakker = )
Vi skal flytte inn i nytt hus i mårå = )

Litlå sover hos farmoren i natt, slik at vi får gjort det vi skal med leilighet og hus.

jeg og guttungen er alene hjemme. Mannen er på julemiddag med noen kompiser!
Vi har kosekveld på sofaen med potetgull og Elias på tv`n. :)

Liol- såå kos!

**lykkelig** lykke til med flytting og gratulerer med ny bolig!

Jeg og min kjære mann har barnefri i kveld..Koser oss med god mat og Cola.. skal snart se en film :)

Det er ikke så lenge siden jeg kom hjem fra jobb, også har jeg varmet meg litt mat. Nå blir det litt sløving på sofaen før jeg tar kvelden. Skal ut og kjøpe de siste julegavene i morgen, og skal tidlig avgårde! Kjøpesenter på en lørdag rett før jul er for meg et lite mareritt :eek:

Jeg svarer i dag for i går kveld fikk jeg omgangssyken og hang over doskålen hele kvelden og natten. :(

I går satt jeg og laga ferdig de siste julekortene og fikk sendt dem avgårde i dag.
I kveld blir det sofakos og kanskje litt gavepakking :)

I dag holder jeg på å forberede bursdag for minstejebta i huset. Hun blir 5 år til mandag, men vi feirer i morgen. Først med 12 små jenter i barnebursdag, så blir huset invadert av 20 voksne senere på dagen. Det blir en hektisk dag, spesielt når formen ikke er på topp, men viktig å gjøre stas på lillemor :)

Nå har vi netopp lagt eldste i hus etter korslaget og pasta carbonara :) Mannen holder på å laster ned en film vi skal se.
Tent masse lts og fyr i ovnen :) Ha en fin fin kveld alle sammen :))

Rolig kveld i heimen... Har pakket inn litt julegaver... Ellers kun avslapping på sofaen... :) Deilig lørdagskveld :)

Back
Topp