hva gjør du i kveld?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
hatt en god helg? Slengt meg på sofaen for en episode av Alt for norge, syns amerikanerne er så sjarmerenede! Ligger her å lurer på om jeg skal teste i morgen eller ikke- behøver ikke, men har så imarri teste dilla! testa blankti morges og gjør nok det i morgen å da er det 4 dager igjen. Med begge de forrige har det slått ut to dagerr før, men da må jeg vente til onsdag.... blir gal av teste lysten! Hva tenker du på i kveld?

Vært i kirken og hørt på mellomste snupp synge i dag, og i bursdag til svigers, så nå er det sofa, data, brus og mannen som skal få min oppmerksomhet resten av kvelden. :D
Jeg ble litt deppa av de negative testene denne gangen, så venta noen dager for å se om tr kom, og testet igjen da den uteble.. :D

Håper spira sitter hos deg. :) 

Her har helgen gått med til kos med sambo,helt til tidlig på morningen i dag hvor tanten hans ringte og sa at mini hadde blitt skikkelig syk.Nå er han i seng etter en lang dag på legevakten,så jeg slapper av med en kopp te,tv og bv,mens mannen er hos en kompis:)

Sitter her med en enorm trang til å teste,me har ingen tester på lur så får slå den tanken i fra meg. Blir vel til å samle på morgenirinen i morgen og reise ut å kjøpe test selvom jeg har 10 stk på vei i posten.

I går var det skogstur med kakao og varme boller. Kjempe koselig:-D Formiddagen i dag har gått med til avslapning. Nå har jeg nettopp kommet hjem fra kino. Så 90 min med min søster. Ufattelig sterk film!

Back
Topp