Hva gjør du akkurat nå?

Slapper av i sofaen, mens kidsa koser seg litt med film:happy:
 
Er hjemme med vesla som har fått omgangssyke. Vi ser på Peppa Gris :)
 
Prøver å få i meg litt tørr kjeks og banan for å forebygge kvalme. Har funnet ut at jeg må spise noe ca hver time for å holde den verste kvalmen unna :hungover: Og ser på YouTube. Følger noen reisevlogger, veldig gøy.
 
Ligger som en slakt på sofaen, bare jeg rører meg blir jeg dårlig :depressed:
 
Våken av tannverk... Og stengt tannlege i fem dager til...
 
Spiser og surfer, resten av huset sover.
 
Sett første episode av Hamilton! Nå er det natta! Til jordmor for første gang i morgen!
 
Jeg overlevde dusjen! "Hele" badet er vått, klarer ikke ha dusjforhenget for. :p
 
Fikk du fikset tanna di?
Det var ikke så lett en skulle tro, for å si det sånn. Men er første natta jeg har sovet uten tannverk siden flere dager før den posten ble skrevet...

Men fikk endelig en antibiotikakur, vet det ikke er bra nå. Men hva gjør man...
Så begynner å bli bra nå. Murrer bare litt nå. Det gikk fra tinningen og ned hele halsen og var kjempevondt.

Men skal fjerne visdomstanna på mandag. Da skal den ut og ikke gjøre mer vondt.
 
Hører på at samboer driver på badet. Klokka er 05.03, og første natta på halvannen måned jeg har sovet nesten fra vi stod opp til klokka hans ringer. Den ringer 05.00, og jeg stod opp 04.40, MÅTTE tisse, så var ingen bønn.

Siste måneden har jeg vært oppe to ganger om natta. Tanna har vært for vond å sove med, og før det var det skikkelig menskramper, ehm, babykramper, som vekka meg. Så dette var ei uvann natt.
 
Strømmen gikk, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.
 
Ettermiddagshvile i mørket på senga. :Heartred
 
Back
Topp