Hva gjør du akkurat nå?

Akkurat spist kjøttsuppe middag. Hadde eldste bonusbarn og kjæresten (som bor hos oss i leilighet) på middag. Ble super kvalm når jeg hadde spist, så vær litt vanskelig å skjule det.
 
Fårikålen er satt over og hele familien nyter en innedag i møkkaværet :joyful:
 
Våknet akkurat etter en liten hvil på halvannen timeo_O Var visst trøttere enn jeg trodde..:sleep002
 
I bursdagsselskap. Ikke bare enkelt å late som ingenting. Klarer ikke å spise noe søtt! [emoji51]
 
Sitter og venter på å hente vesla hos ei venninne. Gørt regnvær.
 
Nå sitter jeg foran TVn og ser et program på Netflix. Jeg burde i grunn rydde og vaske leiligheten i stedet for da vi har visning i morgen, men jeg kjenner at trangen til å duppe av er noe sterkere enn den til å være produktiv!
 
Våknet akkurat etter en liten hvil på halvannen timeo_O Var visst trøttere enn jeg trodde..:sleep002
Jeg sov med poden på halvannet i dag. Begge tok en lenger lur enn normalt. Så vi sov i 2 timer og et kvarter! Han pleier bare sove i en time, men på søndag er han ofte sliten etter barnehageuka :)
 
Avokado er det stikk motsatte av farlig ja! Veldig bra for gravide, er en del folat i det:)

Seriøst? Er d folat i d? Jeg har så dilla på avokado og egg [emoji23] får i meg nok folat da[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Avokado er det stikk motsatte av farlig ja! Veldig bra for gravide, er en del folat i det:)
Så bra! Jeg spiser en del avokado. Eeelsker guacamole :Heartred
 
Så bra! Jeg spiser en del avokado. Eeelsker guacamole :Heartred

Åååå, d ble jeg kvalm av tanken på faktisk [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] men i biter på brødskiva med salt og pepper, nam...! [emoji23][emoji23]
 
Åååå, d ble jeg kvalm av tanken på faktisk [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] men i biter på brødskiva med salt og pepper, nam...! [emoji23][emoji23]
Haha, sorry :hilarious: Jaa, for det er stor forskjell på most avokado og avokadobiter på skiva? :hilarious:
 
Haha, sorry :hilarious: Jaa, for det er stor forskjell på most avokado og avokadobiter på skiva? :hilarious:

Tydeligvis er det en stor forskjell på d [emoji23][emoji23] nå lukter jeg tross alt bare svettelukt under ene armen og ikke den andre, mannen kjenner null og nada... så ikke alt er logiske her i verden [emoji23]
 
Ligger som et vrak på sofaen under teppet og ser på American Football. Den ene katten ligger inntil og durer som en gud.:love7 Han synes generelt at det er helt i orden at jeg ligger så mye på sofaen. :laughing002
 
Back
Topp