Hva gjør du akkurat nå?

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
For å få opp innleggene :)

Hva gjør du akkurat nå? Du kan legge ut bilde og om du vil :)
 
Jeg sitter på kaia og venter på at hurtigruten skal komme inn. 15 minutt forsinket. Og på kaia stinker det kloakk!! :depressed:
 
Leser pensum til eksamen :wtf: Vil egentlig bare sove men må lese når jeg er i ok form
 
Sitter i sofaen og ser på Greys, med guttungen ved siden av som ser på Brannmann Sam på iPaden sin Morgenkos ❤️
 
Koser meg med knekkebrød med avokado og halvveis i det første knekkebrødet ble jeg fryktelig usikker:

ER AVOCADO FARLIG?? :nailbiting:
 
Sitter og overfører penger fra meg selv, til meg selv.. Skal en tur til byen og hente brillene til vesla.
 
Har akkurat ryddet litt rundt her, ingen energi på ettermiddag/kveld så må utnytte.
Nå ligger frøkna med iPad mens jeg er innom
Forumet :)
 
Har akkurat ryddet litt rundt her, ingen energi på ettermiddag/kveld så må utnytte.
Nå ligger frøkna med iPad mens jeg er innom
Forumet :)
 
Nettopp fått servert frokost på sengen. Jeg våkner «fyllasyk» hver morgen med kvalme nå.. snill mann som prøver å hjelpe [emoji173]️
 
I heimen er det bursdagsforbredelser til 3-åringen. Mannen helgependler så vanligvis er jeg alene om alt og stuper til sengs rett etter poden har lagt seg. Nå derimot er svigers med. Besten er ute å sykler med bursdagsbarnet. Mannen handler inn det siste. Farmor lager boller. Og jeg har sovet en halvtime, midt på dagen! Syyyykt deilig og veldig uvant:)
 
I heimen er det bursdagsforbredelser til 3-åringen. Mannen helgependler så vanligvis er jeg alene om alt og stuper til sengs rett etter poden har lagt seg. Nå derimot er svigers med. Besten er ute å sykler med bursdagsbarnet. Mannen handler inn det siste. Farmor lager boller. Og jeg har sovet en halvtime, midt på dagen! Syyyykt deilig og veldig uvant:)
Så herlig med så mye familie som stiller opp! :Heartred Vet de om graviditeten?:happy:
 
Lillegutt ligger og sover, mens jeg la meg i sofaen med serie [emoji38]
 
Back
Topp