Hva gjør du akkurat nå?

MammatilC16

Elsker forumet
Februarlykke 2016
Marsboerne 20 18
Ser på at C og pappaen leker på gulvet mens jeg ligger på sofaen og har mageknip..

1+1

....
Ungene har endelig sovnet. Men jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til. Jeg har mensen, som betyr null kos. Og skapet er TOMT for godis. Fredagskveld gone bad! [emoji30]

ToBlirTre:)

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har endelig kommet hjem etter en lang dag, så nå ser jeg mini'n ommøblere skoa i gangen mens jeg drikker Pepsi Max og lurer på om det er innafor å be mannen kjøpe med litt Snack Chips hjem...
Det er klart det er innafor - er jo "frædda'n" [emoji23]

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Slenger på sofaen[emoji5] Tenker straks og spise litt burritos igjen [emoji6]

1+1

....
Sovna på sofaen kl.21.30. Indi har styrt hele kvelden og er nå dønn våken. Jeg også. Hun tuller og fjaser [emoji849][emoji42]

Karma27

Forumet er livet
Sovna på sofaen kl.21.30. Indi har styrt hele kvelden og er nå dønn våken. Jeg også. Hun tuller og fjaser [emoji849][emoji42]

M har styrt i hele kveld... Men det har nok litt å gjøre med operasjonen.. Mannen slukna på sofaen for mange timer siden, og jeg skal bare skravle ferdig de siste 13 min av dette døgnet, så skal jeg sove selv :p

1+1

....
M har styrt i hele kveld... Men det har nok litt å gjøre med operasjonen.. Mannen slukna på sofaen for mange timer siden, og jeg skal bare skravle ferdig de siste 13 min av dette døgnet, så skal jeg sove selv :p

Ushj. Stakkar [emoji17] Hvordan gikk natta og hvordan går det med M i dag? Håper dere fikk sove godt :) Mannen tok ansvaret i går og i natt, så stod jeg opp kl.05.45 med jentene. Nugatti på skiva og kaffe i koppen [emoji85]

Karma27

Forumet er livet
Ushj. Stakkar [emoji17] Hvordan gikk natta og hvordan går det med M i dag? Håper dere fikk sove godt :) Mannen tok ansvaret i går og i natt, så stod jeg opp kl.05.45 med jentene. Nugatti på skiva og kaffe i koppen [emoji85]
M har vondt stakkar :( men fikk en is til frokost nå, så vi fikk bort tårene [emoji87] natta gikk delvis greit! Hu sov godt, men våkna i 4-tiden og måtte på do (nr 2), mens lillebror hylte for hele byen ganske lenge.. Mannen klarte IKKE å roe han [emoji19] (sikker på at du ikke hørte noen hyl i det fjerne?). Nå står kjøkken og tøybretting for tur, samt pass og kos av to små :) mannen gjør som alltid, sover på sofaen [emoji19][emoji85]

Neinei

Forumet er livet
VIP
Februarlykke 2016
Mailykke 2018
Drikker kaffe og fyller skravlekvota for dagen, mens L sover første dupp... mulig det må bli to i dag, for denne kom tidlig!

1+1

....
Sitter på do. Innimellom kommer jeg plutselig på at jeg skal på intervju på mandag og får akutt nervøs mage (=diaré=too much information) [emoji23]

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
B sover, eldste sitter på tlf, jeg er nydusja og drikker kaffe. [emoji4]

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Sitter i sofaen og lurer på hva vi skal finne på etterpå.. [emoji6] Nå sovnet M så får vi se[emoji3]

Topp