Hva gjør du akkurat NÅ?

Grete71

Forumet er livet
Foruten å være HER da... [8D]

Er visst på jobb jeg.... [8|][8D]

Prøver å pakke i ungen litt brødskive før vi skal ut. Og fyrer i ovnen. Og kjefter på hunden. Og skriver her[;)]

Fortsatt hjemme i permisjon med sykt barn... Går så mye i bhg nå atte..

Skriver jobbsøknader til den store gullmedaljen [&o]

Og venter på at vaskemaskin kan bli ferdig så jeg får hengt opp klær'ne [:)]
Leah sover å jeg kjenner innerst inne jeg burde legge meg [&:]

prøver å holde øynene oppe etter nattens kamp.. irreterer meg over små einsteins på tv og fyrer i peisen... å facebook[:)]

sitter her å henger, litlå sover, og mammaen bare slapper av, surfer på nettet og skal oppdatere bloggen min [:D]

ORIGINAL: hommersåk

prøver å holde øynene oppe etter nattens kamp.. irreterer meg over små einsteins på tv og fyrer i peisen... å facebook[:)]

Hehehe, AKKURAT det samme her [:D] [:D] Nettopp lagt snuppa, ligger på sofaen selv, dødstrøtt etter mareritt-natt med våking og måtte bytte kanal sidn jeg e dritt-lei barnetv [8D] Go dag btw [:D]

sitter i sofen med en fot på vognene til noah, vugger frem og tilbake. Han er syk stakkars og må få sove litt. 

ORIGINAL: Iverill

Sitter helt stille på sofaen med Erica sovende på fanget. Hun har hylt non stop siden i natt. Har endelig fått henne til og sovne. Livredd for å vekke henne

Uff, stakkar deg! Håper Erica kommer på andre tanker i natt og sover hele gjennom!

Sitter med beina på bordet og demler farris [:D] Har nylig støvsuga hele huset og da blir jeg vrak [8D]
Sånn utenom det, så har vi innedag i dag siden det regner sånn og Mathea ikke har regntøy enda [&:] (heldigvis på vei i posten) men vi skal ihvertfall ut på en luftetur og ta helgehandelen når hun våkner [:)]

Akkurat kommet inn etter trilletur. Skatten sover og jeg venter på barnevakt (far) slik at jeg kan komme meg til fysiotime.

slapper av mens Mina sover i vogna [:D] sitter å håper og venter på at foreldrepengene skal komme idag siden di ligger til utbetaling på min side på nav [:D] hadde vært digg med litt ekstra penger i helga[:D]

ORIGINAL: Hannemor86

slapper av mens Mina sover i vogna [:D] sitter å håper og venter på at foreldrepengene skal komme idag siden di ligger til utbetaling på min side på nav [:D] hadde vært digg med litt ekstra penger i helga[:D]

Jaaaa hadde ikke vært dumt med penger før helga... Er lov å håpe!!!! [:D] Går en oppdatering klokka 14, vet jeg... [:)]

ORIGINAL: Grete71

Æg ao ;-) rett onna deg :-p

ORIGINAL: Mamma på heltid

Æg ao ;-) rett onna deg :-p

[8D]

ORIGINAL: Mamma på heltid