Hva gjør dere..

AnThoo

Forelsket i forumet
på dagtid? Er dere bare hjemme med den lille, cafe, besøk?? Jeg føler jeg kjeder meg litt jeg, også føler jeg at jeg må være så stille når han sover, også får jeg liksom ikke til å gjøre noe imens han sover [8D]

Så jeg spør egentlig etter litt tips om hva man kan finne på med den lille? klarer liksom ikke helt å slå meg til ro her hjemme jeg, hehe..altså jeg koser meg jo masse med lille gutten min [:)] men om jeg skal "kjede" meg hver dag til permisjonen er over så kommer jeg til å gå på veggen [:D] hihi

Trener, gjør husarbeid, er hos fysateraput 3 dager i uka. og er ofte hos mamma siden ho har vært sykemeldt i det siste.
og inni mellom driver jeg med scraping og maler på stoler.
er ikke noe gøy å kjede seg.
har ikke så mange venner så gruver meg til mamma skal ut i jobb igjen.

Her har jeg nok å henge fingrene i på dagtid,prøver også å ikke gjøre noen ting inni mellom og det er deilig[:)]

Ellers så når lillegutt sover prøver jeg å få gjort litt i huset..
Er ikke så mye han sover..

Får litt tid til bare meg selv på denne tiden (ca 9-10) når Julia tar seg en lur. Når hun våkner så er det pupping igjen og så koser vi litt, før hun blir trøtt igjen i 11-12 tiden og da bruker vi å gå tur. Da går vi enten på butikken og handler og så spasertur eller så drar vi til mamma eller svigermor.

Noen ganger drar vi til byen eller på kjøpesenteret og av og til møter jeg andre venninner også, men jeg synes dagene fyker unna! Prøver å få gjort litt husarbeid men jeg føler at jeg trenger litt tid til å bare sitte i sofaen litt alene også.

Denne uka jobber mannen min tidlig så han er hjemme litt før 4, så da er det å forsøke å få laget middag også. [:)]

Ikke gå i fella med å være rolig! BRÅK!

Støvsug, ha på musikk/tv, trene osv.. Ris til egen stump når barna blir større og må ha helt ro for å sove [;)]

ORIGINAL: Lykkeliten i Januar

Ikke gå i fella med å være rolig! BRÅK!

Støvsug, ha på musikk/tv, trene osv.. Ris til egen stump når barna blir større og må ha helt ro for å sove [;)]

enig!! her bråkes det! [:D]

Har ikke så mye å gjøre her heller, savner jobben til tider ja.. har en snuppe som ikke klarer å sove alene så når hun sover får jeg ikke gjort husting som jeg hadde trodd jeg ville gjøre når jeg nå går hjemme om dagene. Prøver å trille en tur om dagen, og når det nå blir finere vær ser jeg for meg at det kan bli mye gåing..
Ellers har jeg meldt meg på barselyoga som starter til uka, så da har jeg en fast ting i kalendern ihvertfall!
Tror også det bare blir mer og mer gøy når barna våres blir større og vi kan på en måte gjøre mer med de..

Er stort sett hjemme. Kjedelig men[8D] prøver å komme meg ut og treffe folk da[:D] I morgen kommer Bertah hit. Gleder meg![:D][:D]

Vasker, ser film, legger bilder i album (har ca 600 bilder fra brylluppet mitt som må inn) er på cafe eller besøker mamma eller får besøk[:)] dagene går ihvertfall utrolig fort[:)] Selv om vi de siste 14 dagene så og si har bodd på St.Olav.

Jeg trener, gjør ærend, triller masse tur, både alene og med andre, er på baby-treff, er hos svigers eller hos venner, cafe, gjør husarbeid osv.. Føler dagene flyr avgårde [:D]

Har ikke lest igjennom alle svarene, men et lite tips som sikkert noen før meg har skrevet; Ikke vær stille!! Da gjør du deg selv en stor bjørnetjeneste! Jeg støvsuger gjerne mens minsten sover,og gjør jeg ikke det så har jeg enten på musikk eller tv'en med lyd på. Og vi hvisker ikke på stua selv om han sover der på dagtid, vi prater helt normalt!

her var det mange svar gitt :) takk jenter.. uansett hva jeg gjør våkner han når han sover om dagen, også syntes jeg det er så slitsomt å få han til å sove, får det liksom ikke til jeg :P så når han enderlig sover så blir jeg stille, MEN da blir det skjerpings på det nå, får heller takle en overtrøtt gutt inntil han tåler litt mer lyd [:D] Men var hos svigers i helgen og da monterte de kjøkken og da våknet han jo selvfølgelig ikke, så de skjønte ikke hva jeg "klaget" over, hehe..

Back
Topp