Hva gjør dere??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Dere som er gravide nå og kommer til å være veldig gravide i vinter?? Eller de som har vært det tidligere - Hva gjorde dere med ytterjakke å sånn??

Koster jo ganske mye å kjøpe boblejakke som man bare får brukt disse få md.. må jo kjøpe i mange størrelser større[:-]

Hva gjorde dere?? Evt er det noen steder hvor det ikke er så dyrt?

Brukte samboeren sine jakker jeg. Herrejakker har ikke den insvingen som dame jakker har, og det er mer plass til store mager.[:D]

Æg kjøpt mæg ei halvlang jakke på Bik bok (litt kåpeakti), å brukt lang strikkagenser under. Men når d va som kaldest så brukt æg sambo si jakke. Den varma godt å va mer enn stor nok [:)]

har kjøpt en flees til 150 kr i stor str.
gidd ikke og kjøpe skikkelig jakke bare for så kort tid. er litt kaldt da.
har brukt sambo sin noen ganger og den gikk så vidt igjen for en måned siden så går sikkert ikke igjen lengre[8D]

ORIGINAL: MarcusMamma

har kjøpt en flees til 150 kr i stor str.
gidd ikke og kjøpe skikkelig jakke bare for så kort tid. er litt kaldt da.
har brukt sambo sin noen ganger og den gikk så vidt igjen for en måned siden så går sikkert ikke igjen lengre[8D]

fleese hva for noe? Genser?

Hvor kan jeg få kjøpt slike varme gensere da?[:)]

Jeg kjøpte en gravidjakke på LaVida [:)]

Jeg bruke bare typen sine jakker ..=)

Hva med å stikke et sånn belte som man kan bare over magen[8D] så man ikke fryser[:D] så kan man gå med vanlig jakker i vanlig størrelser... eller ull undertøy så du slippe å fryse på magen det kan jo være kjekt så man ikke fryser andre plasser også siden man er litt utsatt for å få uvi??
Ellers kan du kansje gå på en fretex butikk å se om du finner noe til en billig penger??

ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Kjøpte gravid jakke på H&M[;)]  men hvis du vil spare på d så kan du jo kjøpe deg en sånn jakke som har snitt øverst fra før..slike som går utover..sånne ligner veldig på gravidjakker uansett..så kan du bruke d senere og[:)]

hvor får jeg tak i slike da?[:)]

Back
Topp