Hva gjør dere?

L24

Glad i forumet
Hva gjør dere med deres små når de er våkne?
Jeg har Patric sittende på fanget intill beina mine og prater og synger for han. Har han en god del liggende på magen ettersom han synes det er gøy. Så har jeg han mye liggende på leke tepper med uroer over kjempe gøy.. Prater og synger som sagt mye med han..
Veldig morsomt ettersom han ler og babbler veldig masse. Og han er så flink til å heve seg når han ligger på magen. Bein og armer fekter vilt når han prater...
Hvordan er deres hverdag?[:)]

Robin liker godt når jeg synger og tar på han.liker at jeg rister litt på bein og armer[:D]...legger han på magen en del også, men har blir fort lei.... ellers så er han glad i å sitte på fanget å se seg rundt.han har begynt så smått å gripe bevisst rundt rangler og sånn hvis jeg holder dem foran han...

felix elsker å ligge å "prate" til oss. han ligger mye på krabbeteppet og jeg ligger ved siden av han og prater tilbake. han smiler og ler og elsker oppmerksomhet. jeg får nesten ikke gjort noe hjemme for jeg syns så synd på han om jeg ikke "leker" med han... men han sitter mye i fanget også, og elsker musikk
[:)]

Eirik ligger ofte i lekegrinda si han. Ligger og pludrer og leker[:)]Når det ikke er gøy lenger så kikker vi i speilet, leker litt, og koser[:)] Og når mamma MÅÅÅÅÅ gjøre noe så ser han på tegnefilm... DET er moro asså[:D]

jenta mi elsker rare lyder og smatte lyder.. Vi prater og hun smiler.. Så elsker hun å ligge på gulvet på bellinoen sin.. titter på lekene som henger over henne der.. så liker hun vippestolen..spreller med beina masse så det humper... [:D][:D][:D]

Back
Topp