Hva gjør dere?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Er det mange som jobber her for tiden?
Er så stille her av og til. [;)]
 
På den annen side, det er jo mer enn nok å gjøre med en 2 åring i hus, de har jo masse energi som skal tas ut på foreldrene! hi hi! [:D]
 
Hvordan får dere tiden til å strekke til? Har dere faste rutiner?
Selv føler jeg at vi har nok tid, men tiden fra barnehagen til kveldstid går likevel fort.
 
jeg jobber 50% så er mye hjemme hos mini...
har faste rutiner på henne...
står opp kl. 0645
spiser frokost kl. 0800
formiddags lur kl. 1000 til 1200
spiser lunsh når hun da våkner..
da er det på med klær og ut å leke..er ute noen timer før vi går inn skifter å leker litt inne før middag kl. 1600..
etter middag er vi enten ute eller inne å leker..
kl 1730 begynner kveldstellet..da er det vasking og påkldning av pysh..
oxo barne tv hvis hun vil  kl. 18 og kveldsmat.
kl. 19 er det senge tid..
 
Er hjemme med Markus på 3 mnd jeg da[:)]
Men med storesøster også så går dagene i ett.
Er oppe mellom 7-730, kjører Emilie i bhg til ca 09-0930.
Reiser da enten hjem eller ut på tur[:)]
Henter snuppa i ca 1530, og etter det går det i ett med middag, lek, barnetv,kveldsmat og natta på Emilie. Markus er i seng til ca 21, og da er det å gjøre litt husarbeid som evt står igjen, og bare slappe av før det er en ny dag.Tordager har Emilie fri fra bhg, så da er vi hjemme og koser oss og leker masse[:)][:)][:)]
 
Er hjemme med Lea på 4 mnd jeg da. Stort sett er det pappaen som tar Hannah med i barnehagen om morgenen for han jobber rett ved. Hun er det til den åpner og spiser forkost der. Hun spiser så utrolig dårlig så tidlig, men den tiden man bruker til barnehagen pleier å gjøre henne sulten nok til å spise et knekkebrød ihvertfal. Pappaen eller jeg heneter henne sånn i fire tiden. Da er det hjem å spise middag ca fem. Noen dager leker vi litt og runder av med å lese litt bok eller noe annet rolig, andre dager går hun i badekaret ca seks. Hun vil sjelden ha kveldsmat. Også er det i seng til klokka syv. Legge tiden er vi veldig nøye på.
 
Jeg er hjemme med Oliver så her er det full rulle hele dagen. Gutta pleier å stå opp mellom 6.30 og 7.30. Da slapper vi av litt, koser oss og skifter bleier. Ca klokken 8.00 begynner vi dagen skikkelig. Da steller vi i stand frokost og gjør oss klare. Adrian er i park fra 10.00 til 14.00. Etter parken lager vi middag og frem til kvelden leker vi, reiser på besøk, baker, maler/tegner osv. Kveldsstell/bading begynner vi med ca 18.45 og gutta er i seng senest 19.30. [:)]
 
Jeg er omsorgsarbeider og jobber kvelder[:)]
Dagene starter i 9 tiden med frokost og så går vi ut å leker.Minstemann tar en lur i 12 tiden.Middag i 3 tiden,5 er det ut i fjøset og så er det leggetid i 8 tiden,minstemann legger seg 7[:)]Dagene går i ett[:D]
 
Akkurat nå er jeg hjemme og sykemeldt, men blir til at jeg henger mye på termin i juli 2008...
 
jer er hjemme værende. skal være det frem til neste mann som kommer i juni blir ca 2 år.
Har vært hjemme siden svangerskaps permisjonen begynnte i 2005...
Godt å kunne ta den tiden en treger og ikke stress i løpet av dagen. ta livet med ro og nyte småbarns perioden uten tidsklemma dilemmaer [:)]
 
Ja, her jobbes det hele dagen.Både jeg og samboer jobber 100%. Skulle gjerne ha hatt mer tid med Frida.Så helgene er hellige. Da koser vi oss.
 
Back
Topp