Vi står som regel opp i 9-tiden, noen ganger tidligere.. Varierer litt fra dag til dag når Jonas våkner.
Da steller jeg først Jonas, og så prøver jeg å legge han på lekematta mens jeg steller meg og smører meg frokost. Hvis det ikke funker, så setter jeg han i vippestolen sammen med meg inne på badet, og synger for han mens jeg steller meg... og hvis ikke DET heller funker, så setter jeg ham foran TV-en og lar ham se på Molly Mus (han får ikke se mer enn to episoder om gangen, hver episode er på fem minutter.. som regel blir han lei før det).
Jonas er blid, men VELDIG selskapssyk, om morgenen [;)]
Vi leker og koser oss sammen i et par timer iløpet av formiddagen, jeg sniktitter litt innom BV en gang i blant iløpet av dagen når sjansen byr seg, og i 11-tiden sovner han som regel ved puppen... Da legger jeg ham i vogga, og der sover han ca. en time.. I mens sitter jeg på BV, rydder litt, spiser, leser, diller og daller.... osv.
Så går det i det samme, leke og kose, til i 14-tiden, da begynner han å bli trøtt og sutrete igjen, så da går jeg meg som regel en tur, og så stikker jeg innom butikken på vei hjem og handler mat...
Vi spiser middag i 17-tiden og Jonas får litt grøt i 18-tiden.. (vi er foreløpig bare på smaksprøvestadiet [8D]) Etterpå bader han hvis det er badedag (bader kun hver 3. dag), får tran og på med pysjen, så får han pupp inne på soverommet, og deretter i seng!
Innimellom her blir det selvsagt amming og sånt, men det er liksom ikke noen faste klokkeslett på akkurat det...