Hva gjør dere?

trebarnmamma

Forelsket i forumet
Hva er deres interesser og hobby? [emoji4] Min er dyr, strikking, turer i marka, pc spilling etc [emoji4]

Mine er turer i by, mark og fjell, yoga, pusse opp hus og reise [emoji7] Kommer vel noen andre hobbyer snikende nå som jeg er gravid [emoji85][emoji23]

Hva er deres interesser og hobby? [emoji4] Min er dyr, strikking, turer i marka, pc spilling etc [emoji4]
Jeg elsker å strikke, og strikker mye. Ellers liker jeg å gå tur, leser bøker og spiller også litt pc spill:joyful:

Strikke [emoji7]

Veldig glad i ta bilder :-) Være ute :-)

Strikke, trene, sy og reise. Er også veldig glad i å gå i fjellet i Norge når jeg har mulighet. Hytta er mitt paradis :happy:

Fotografere, turer i skog og mark..tja, har ikke tid til så mye annet, musikk-hobbyen har liksom forvunne etter jeg fikk barn :P

Interiør,trening,reise,jakt,lage mat,kjøre snøscooter på vinteren,Glad i å være ute i naturen. :happy:

Glad i å strikke, gå turer, yoga, danse og lese gode bøker :)

Synge, stelle/trene med dyr og å være hjemmeværende mamma til en på 1 1/2 :p

Jeg også strikker mye. Også er elsker jeg å pusle i hagen, DIY (være kreativ), mat, bake og gå turer...

Jeg syr litt klær til meg og barna. Hekler og strikker litt innimellom [emoji846]

Back
Topp