Hva gjør dere?

LeneSvima

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Ja, hva gjør dere på i kveld?

Jeg har akkurat kommet hjem fra møte og planta rompa godt ned i sofaen med beina på bordet. Pløyer igjenom bv, face og insta:) og prøver å finne ut hva jeg vil ha til mat.
 
Vært på "huskonsert" på kulturskolen med alle som spiller blåseinstrumenter, jeg har en førsteårs aspirant på fløyte :)

Kom hjem. Lagt barn. Og landet i sofaen
 
Akkurat prøvd vår nye vaskemaskin. Den gamle røyk og fikk ikke av ny møkk fra bhg. Så nå er regndress og parkdressen rene og pene etter en dag med gjørmebading( bokstavelig talt).
 
Det er skikkelig nedtur da slike ting ryker, men så ålreit med nytt:)
Her er det heldigvis ikke gjørme enda, ligger masse snø som går i oppløsning. Men fortsetter været som i dag er det bare snakk om dager før gjørma titter frem.
Nå har vi vært hjemme i dag pga sykdom, men kom på at vi trenger regnvotter og regntøy til bhg.
 
Her har jeg endelig tatt et tak med rydding og vasking, ungene sovnet lett nok og jeg sitter og ser på Dexter på netflix fram til mannen kommer heim fra jobb.
 
Har gjort kjedelige men nødvendige ting på pcen. Men nå er det nok natta snart. Det var den kvelden. Plutselig er den over :)
 
Hatt kjærestetkveld :) spist biff og hjemmelaga bernaise, og alkoholfri boblevin til :) nå er jeg trøtt!!
 
Back
Topp