Hva gjør dere?

Linnsi86

Glad i forumet
I dag har det vært en strevsom dag.
Alt står på spreng. Vondt å stå,gå,sitte og ligge. Verker i ryggen og bekkenet. Hva gjør dere på disse tøffe dagene?

Føler jeg gjør alt for lite, og har konstant dårlig samvittighet.. Kjenner meg igjen i smertene du beskriver, og det eneste som hjelper for meg er å "sitteligge" med en pute under korsrygg og en under nakken. Mye TV-titting og oppdatering av forum :p

Har "ferie" så slipper heldigvis unna å tenke på belastning. Men sliter med muskelsmerter i bryst og ryggen som kommer og går. Helt grusomt. Så hvis det fortsetter sammen med alt annet vanker det nok sykemelding i sommer :/ for min del hjelper det å sove mye, gå noen korte turer i løpet av dagen og litt egentrening hjemme. Kan ligge mange timer, men hvis jeg blir sittende lenge blir det en belastning over tid..

Jeg har holdt sengen i dag. Det er pute mellom bena og en på magen.
Kjenner jeg skal kjøpe meg støttestrømper, kjennes ut som leggmusklene står i spenn hele tiden.
Rett før de går i krampe.
Vi begynner alle på siste innspurt av svangerskapet,så no kommer vel de tyngste dagene. Så del tips ❤️

Jeg har tatt det ganske rolig, bare ryddet ut alt som er på badet. :) nå manner jeg meg opp til å reise på jobb. Merker at energien er litt mindre om dagen gitt. :/

Porsjonerer dagene. Litt aktivitet, litt hvile, litt aktivitet, litt hvile osv. Passer på at jeg ikke har for mange ærend eller gjøremål på 1 dag for da går det helt skeis. Må porsjonere og planlegge dagene og da går det litt bedre. Mental trening: verden går ikke under om jeg ikke får gjort alt jeg har planlagt å gjøre... Tro meg, den har ikke vært enkel å lære seg!:p

Back
Topp