Hva gjør dere?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Er det bare meg eller er det stille her inne for tida? Er vel bare godt vant etter desember :p

Satt å tenkte akkurat det samme! :o
Syns det ble utrolig stille her inne da vi bikka over til 2015.
Men hadde ikke mange nyttårsforsett om å være mindre aktiv? Ble vel litt styr med denne skravlelista...?

BMC og frøet har nyttårsforsetter som seie at det skal vera mindre BV tid.
Yummy har byrja å jobbe og derfor stillare.
Eg hora meg på generelt da det er så stille her :P

Eg har hatt litt annet å gjøre og litt ting som har skjedd.. bruker mye tid på å finne bil siden eg trenger større bil...

BMC og frøet har nyttårsforsetter som seie at det skal vera mindre BV tid.
Yummy har byrja å jobbe og derfor stillare.
Eg hora meg på generelt da det er så stille her :P
Haha :) jeg synes det er stille der også

Ja stille over alt. Men litt meir liv på felles skravle på 2015 heldigvis :)
Aldri vært. Fælt du er på hor da:p
Hører ikke til der så føler ikke jeg kan skrive. Men kanskje jeg skal begynne å lese litt om dere gravide på 2015foeumet :D

Jeg og synes det er blitt veeldig stille her.
Jeg er litt mindre pga at sambo jobber nå 7-15 og da er det blitt myyye mer å gjøre på dagtid. Både med hussyssler og twinsa.

Jeg er tilbake på jobb, og da blir det naturlig nok mindre tid her inne.

Jeg følger nyttårforsettet :p men prøver å stikke innom løpet av uka :)

Jeg jobber, høysesong på jobb nå ;) har jobbet ekstra hver helg, kommer til å fortsette med det til nesten av februar ca.. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Koser meg med mini :)

Vesla er så urolig på kvelden så er liksom ikke noe vits i å legge seg tidlig for hun våkner hele tiden. Og sååå kjedelig når det er stille her inne :p

Jeg spiller i stedet :p er sååå dødt her inne! Og blir til at jeg ikke orker når det aldri er andre her.. Dessverre :(

Jeg har rett og slett hatt så mye annet å gjøre, etter jula begynte vi med babysvømming og babysang igjen, så er det mye husvask og annet å henge fingrene i for tiden. Sitter lite på rumpa om dagen.

Også har jeg blitt hekta på candy crush soda og Pyramid, så når jeg først setter meg ned for kvelden så er det det jeg driver med :P

Back
Topp