Hva gjør dere?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Til daglig tenker jeg :) er dere i arbeid, studenter, hjemmeværende? :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Jeg selv studerer, blir jo aaaaldri ferdig! Vertfall ikke når jeg får en unge i året :p holder på med bacheloroppgaven nå(måtte den dø) men siden jeg var hjemme i fjor høst med lillemann så skal jeg ta de fagene opp igjen denne høsten, så jeg liksom blir ferdig til jul da. Meen, får se hvordan det blir med en evt fødsel midt i eksamenstiden :p krysser fingrene for at jeg er skikkelig heldig og får tatt dem alle sammen :)

Jeg er hjemmeværende..Er alene m barna i uka da far i hus pendler..Blir ikke arbeidsledig for å si d sånn:)

Jeg er hjemmeværende..Er alene m barna i uka da far i hus pendler..Blir ikke arbeidsledig for å si d sånn:)
Hehe, nei da har du vel litt å ta deg til ja :)

Jeg jobber 100% i barnehage som barne- og ungdomsarbeider! Tenker å redusere stillingen når nestemann kommer, kan være litt godt det :-)

Jeg er student. Ferdig nå i juni. ☺️ håper å få fast jobb. Spørs hvordan det går nå da....

Sent from my iPhone using BV Forum

jobber 50% og er 50% gjemme pga kronisk bekkenelddsyndrom..

Jobber 100% / dagtid..

Sent from my iPad using BV Forum

Arbeid og student :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Jeg selv studerer, blir jo aaaaldri ferdig! Vertfall ikke når jeg får en unge i året :p holder på med bacheloroppgaven nå(måtte den dø) men siden jeg var hjemme i fjor høst med lillemann så skal jeg ta de fagene opp igjen denne høsten, så jeg liksom blir ferdig til jul da. Meen, får se hvordan det blir med en evt fødsel midt i eksamenstiden :p krysser fingrene for at jeg er skikkelig heldig og får tatt dem alle sammen :)

Vet hvordan den er. Er selv student og måtte utsette i et år sist, og blir nok det denne gangen og. Kommer bare til å være halvveis ferdig med andre år ved fødsel.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Jeg jobber 80-100% i en butikk uten toalett!!:P håper ikke det blir noe problem etterhvert (*krysse fingrene*)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg jobber på sykehjem... Merker jeg sliter med lukter og trøtthet altså..

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Jeg er uføretrygdet. Så til tider alt for mye fritid. Regner med d forandrer seg om en 8 måneders tid.

Jeg er uføretrygdet. Så til tider alt for mye fritid. Regner med d forandrer seg om en 8 måneders tid.

Hva med å finne trenging for gravide eller noe sånn å hive deg med på? :D
Det blir jeg å gjøre om jeg blir gående hjemme lenger. Å sitte hjemme er kjedelige greier i lengden.
Jeg håper dine eventuelle plager er overkommelige med graviditet så du får et bra svangerskap :)

Jobber, men ikke fast..

Back
Topp