Hva gjør dere?

Jepp. Mini begynte å få orden på natta, spiste kl 1 og kl 4/5, for så og sove til kl 9. Nå spiser han kl 1,3,5 og kanskje kl 6. Fra kl 5/6 sutrer han og må helst ligge helt inntil meg hvis det skal være håp om å sove til kl 7/7.30. Han sover igjen fra kl 8 ca, men da må jeg trille tur ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Akkurat som her! Ammer gjerne senga fra kl 05, da sovner vi litt innimellom. Men søvnen blir ikke så bra for meg. Men dette går jo over. Bare så slitsomt akkurat nå.

Sent from my iPad using BV Forum

Akkurat som her! Ammer gjerne senga fra kl 05, da sovner vi litt innimellom. Men søvnen blir ikke så bra for meg. Men dette går jo over. Bare så slitsomt akkurat nå.

Her er det og mye amming. mellom 8 måltidet og 5 måltidet er det ca 3 matinger. Og fra 5 legger vi oss i samme seng og da småspiser han frem til 7-8 tiden.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det fler enn meg som ammer 3-5 ganger hver natt? Altså fra 19-07 ca.

Før klarte vi oss med 2-3 fôringer om natta, men no i det siste har ho vore ein del meir sulten. Spesielt om morgonen, frå rundt 4-5-tida. Då blir det gjerne amming i liggande stilling, sånn at ho får sove lengst mulig. Blir supergrinete hvis ikkje :/

Lillegutt nekter å amme liggende :P Skikkelig slitsomt, heldigvis spiser han fort, men jeg savner skikkelig å amme liggende. Akkurat som om at han ikke har tid til det lenger:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp. Mini begynte å få orden på natta, spiste kl 1 og kl 4/5, for så og sove til kl 9. Nå spiser han kl 1,3,5 og kanskje kl 6. Fra kl 5/6 sutrer han og må helst ligge helt inntil meg hvis det skal være håp om å sove til kl 7/7.30. Han sover igjen fra kl 8 ca, men da må jeg trille tur ;)

Jeg blir så glad for å lese at det er flere som har det slik. Føler at "alle andre" har unger som sover hele natten og vi er laaaaaangt fra der...
Sent from my iPhone using BV

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp