Hva gjør dere?

elisabov

Betatt av forumet
Mailykke <3
Ja, jenter.., hva gjør dere til daglig? Jeg er utdannet ingeniør og jobber som faglærer på vgs ;)

Helsesekretær på sjukehuset her jeg bor :)

Pedagogiskleder i en bhg i kommunen. Var ferdig utdannet i 2011. Ellers pusser jeg og mannen opp huset og tar vare på familielivet med vår fantastiske datter. :-)

Har bachelorgrad i medievitenskap og jobber 50% som kunderådgiver i avd. for sosiale medier.

Jeg er utdannet forskolelærer, men jobber som kulturskolelærer med sang, tegning/håndarbeid og søm.
Ellers har jeg min egen lille bedrift hvor jeg syr og selger hjemmesydde barneklær.
Mest er jeg mamma, og lillebror som er 15 mnd går ikke i bhg enda.

Jobber i selve kreativitetens eventyrslott (ehh); Bank. Utdannelsen min har null relevans til jobben, jeg har mellomfag i psykologi (tilsvarer bachelor), grunnfag i spes.ped. og ett år med Afrika-studier. :) ellers driver jeg og jobber med en barnebok, hvor jeg skriver og min kjære illustrerer, så får vi se hva det blir til. :)

Har nettopp begyndt på 2 året sykepleie, har en jente på 1,5 år og er forlovet med kjærsten min som jobber offshore. :)

Jeg jobber i barnehage:-)

Jeg er barne -og ungdomsarbeider. Men jobber i en bolig med voksne med blandet problematik. Alt fra rusmisbrukere til funksjonshemmede.
Trives veldig godt :-)

Jeg er barne-og ungdomsarbeider. Har jobbet en liten periode på ungdomshjem. Men akkurat nå går jeg hjemme. Ellers så er det familien min som teller, med en sønn på 3år:)

Jeg driver og søker jobber og har en del skolegang men ikke noe ferdig utdannelse enda, men er vansklig og få jobb gitt..

Back
Topp