Hva gjør dere?

Turtle

Blir kjent med forumet
Hva driver dere på mef i kveld da??

Vi har dratt utover til campingvogna vår og sitter inne i spikerteltet i drittværet. Kult med ferie når man omtrent ikke kan være utenfor veggene :/

Jeg har desverre ikke ferie :( Men har 22 grader og strålende sol..
Holder på å rydde i boden.. Ufattelig DRITTKJEDELIG!

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Surfer på nettet og har tv for meg selv ;) Herman sover, og gubben dro på fisking.. skal sies at jeg har dressert han godt da. Han ringte meg på vei hjem fra jobb for å spørre om det var greit at han dro på fisking :-P

Ser på tv mes samboeren som nettopp kom hjem fra jobb. Å hører på snuppa klage i senga oppe..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg bare nerder på nett, med mobilen. Godt plantet i sofaen, under ullpleddet. :) Lagde popcorn, som er en favoritt, men merkelig nok viser det seg at jeg ikke liker popcorn mer. Sikkert like greit. Så slipper jeg lide når jeg må begynne å holde meg unna salt og passe vekta. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Daffer på sofaen, jobbet natt til i dag, og nå er døgnet litt snudd :P håper jeg blir trøtt og får sove snart...

ligger rett it på sofaen. formen er sånn passe og har faktisk klart å spise for første gang på 24 timer. matlysten er på vei tilbake her

ligger rett it på sofaen. formen er sånn passe og har faktisk klart å spise for første gang på 24 timer. matlysten er på vei tilbake her

Så bra at matlysten er på vei tilbake :) får håpe den holder seg der :)

Back
Topp