Hva gjør dere?

PoppyL

Gift med forumet
Hva er deres yrke? Hva jobber dere med?

Jeg er selv utdannet interiørkonsulent,
Men driver mest med det på hobbybasis fortiden.
Jobber i butikk innen mote og trender :)

Eg er utdannet helse sekretær og jobber på legekontor :)

Jeg er vernepleier og jobber i en bolig for psykisk utviklingshemmede.

Marsbaby på gang! Bruker iphone appen;)

Jobber som butikksjef i en bokhandel.
Ganske rolig nå, men er spent på hvordan november/desember blir.

Helsefagarbeider:D

Er nesten ferdig som helsefagarbeider. Men jobber nå i klesbutikk;)

Er utdannet førskolelærer og jobber i barnehage. Kalles vel barnehagelærer nå tror jeg. Har vært hjemme i permisjon det siste året

Utdannet hjelpepleier, siste årene har jeg jobba natt på et sykehjem..men er under omplassering pga "ødelagt" kropp etter de to forrige sv.skapene!

Er utdannet førskolelærer, jobber som det i barnehage. Har vært hjemme i permisjon, har nå ferie frem til 5. August. Det blir spennende å se hvordan dette svangerskapet blir, forrige gang var jeg gradert sykemeldt og 100% sykemeldt omtrent hele tiden. Håper formen blir bedre denne gang :-)

Trur æ velge å svare på dette på den skjulte gruppa når vi får den. Har ikke d vanligste yrket så føle d blir litt vel avsløranes:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Jeg jobber på sykehjem, men skal søke jobb ved sterilsentralen ved mitt lokale sykehus. Skal begynne å studere sykepleien til neste høst om ting går som planlagt. Evnt ferdigutdannet når jeg er 23(og blir 24 det samme året).

:-)

Jobber på kjøkken på sykehus :)
Skal også begynne på bachelor i eksport markedsføring oppe i Ålesund nå til høsten, spennende å se hvordan det blir fremover :)

❤ I mars kommer det lille mirakelet vårt ❤

• Liker
Reactions: cs7
Trur æ velge å svare på dette på den skjulte gruppa når vi får den. Har ikke d vanligste yrket så føle d blir litt vel avsløranes:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3
Venter til den skjulte jeg også. Selv om jeg nok har skrevet det i vanvare. :p

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Back
Topp