Hva gjør dere...

MissAugust

Gift med forumet
På dagtid når baby sover?

Akkurat i dag så sitter je ute i sola:) rene sommeren her nå. Ellers pleier je å bruke tida på meg selv, slappe av, lese, ta en laang dusj:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg pleier å jobbe litt... ellers så ser jeg på serier :P

Første lur så trener jeg og dusjer og ordner litt, eller ingenting. Andre lur da har storebror kommet hjem så da er det lekser og rydding og underholde han og begynnepå middag. Akkurat i dag sitter jeg ute i sola for første gang i år. Tobias gikk nettopp inn så jeg nyter freden :D

Jobber :) Altså som er på jobb mens mannen ser etter lillegull:) Skal bli rart å bli "hjemmeværende" igjen. Han sover svært lite på dagtid da så spørs om jeg får gjort så mye.

Rydde litt. Sette på vask. Strikke litt. Eller gå tur.

Første luren bruker jeg til litt husarbeid, kaffedrikking og å våkne.
Andre luren er det leksegjøring og middagsstyr.

Minst mulig! Pleide å sove, men nå så syns jeg det er bortkastet bruk av egentid. :P Så nå sitter jeg som regel å ser på serier eller nyter tiden helt alene.

Som regel ute og triller på begge duppene. ;)

Prøver å gjøre så lite som mulig på mest mulig tid;) men det blir som regel rydding, vasking og klesvask. Det som er litt mystisk her i huset er at jeg rydder på kjøkkenet hver dag, men benken er alltid rotete allikevel:p

Prøver å gjøre så lite som mulig på mest mulig tid;) men det blir som regel rydding, vasking og klesvask. Det som er litt mystisk her i huset er at jeg rydder på kjøkkenet hver dag, men benken er alltid rotete allikevel:p

Det med benken høres veldig kjent ut... rydder den hele tiden jeg og, men den er alltid rotete

Back
Topp