Hva gjør dere...

MTDC

Forumet er livet
VIP
...om dagene nå? Her sliter baby litt med å sove i egen seng, så ho ligger stort sett på magen min.. Blir en del trykking på telefonen, strikking og lesing når man likevel ligger her;-) Også prøver vi å gå en tur hver dag, bruker heller føttene enn bil når jeg skal inn til sentrum nå som bekkenet endelig er i stand til det:-) Ho sover veldig godt i vogna da:-)

Her har vi vært i Trondheim den siste uka.. Vi har alt av slekt og de fleste venner her, så denne uka har vi kjørt fra besøk til besøk for å vise frem lillemor til alle :) skal bli utrolig godt å komme hjem i dag! Men gruer meg litt til fruen skal begynne på jobb igjen på mandag(ho venta med å ta ut permisjon til vi kom hjem fra sykehuset,så er ferdig først nå på mandag )...

Så koselig med mye besøk, men deilig å få slappet av litt hjemme også;-) Skjønner godt du vil ha henne hjemme lenger, her skal mannen ut i jobb på mandag også.. Vinterferie denne uka, så han fikk vært hjemme i tre uker:-) Tror det kan bli tøft ettersom amminga ikke har gått seg til enda.. Får heldigvis besøk av ei venninne på mandag, så jeg slipper å sitte alene hele dagen...

Her ligger vi på sofaen å ser på tv for det meste :) Ellers går det i husarbeid når snuppa vil ligge for seg selv i lekegrinda, prøver å gå en tur midt på dagen også, er jo så godt og mildt ute om dagen så :) Har prøvd å få snuppa til å sove ute i vogna, men hu våkner så snart vogna står stille, det samme er det når vi kjører bil, våkner i det hjula ikke går rundt lenger :p

Her ligger vi på sofaen å ser på tv for det meste :) Ellers går det i husarbeid når snuppa vil ligge for seg selv i lekegrinda, prøver å gå en tur midt på dagen også, er jo så godt og mildt ute om dagen så :) Har prøvd å få snuppa til å sove ute i vogna, men hu våkner så snart vogna står stille, det samme er det når vi kjører bil, våkner i det hjula ikke går rundt lenger :p
Vurderte å la vesla sove ute i går jeg også.. Men fant ikke babycallen.. Så ho våknet selvfølgelig med en gang jeg la ho i vogga.. Både slitsomt og koselig egentlig at hun ikke sover noe særlig for seg selv...

Det går en del i tv og strikking om dagen. Nå er det så mildt og fint ute at vi skal innføre daglig trilletur, men det er speilis overalt så jeg må få tak i brodder først.
Spurven her er heller ikke så glad i å ligge alene, så husarbeid må tas i et forrykende tempo. :p

Her går dagene mest i amming, han vil helst spise hele tiden, å når han sover passer jeg på å få spist selv, og bare tar livet med ro! Er ikke helt kommet til hverdagen enda, gubben begynner å jobbe normalt fra mandag så da blir nok dagene å bli litt annerledes!

Det går en del i tv og strikking om dagen. Nå er det så mildt og fint ute at vi skal innføre daglig trilletur, men det er speilis overalt så jeg må få tak i brodder først.
Spurven her er heller ikke så glad i å ligge alene, så husarbeid må tas i et forrykende tempo. :p
Hva strikker du?:-) Brodder hadde vært supert! Mine ble borte sist mannen ryddet i bilen, så nå venter jeg på bare veier så jeg kan gå litt lengre;-)

Hva strikker du?:-) Brodder hadde vært supert! Mine ble borte sist mannen ryddet i bilen, så nå venter jeg på bare veier så jeg kan gå litt lengre;-)
Så fornuftig som jeg er har jeg ca 1000 prosjekter på én gang. :p
For øyeblikket er det en kosegenser til meg, en babydress (hun som skulle få den fødte en mnd for tidlig, så den har blitt langtidsprosjekt til neste som skal ha), julegaver (pannebånd med fanamønster), ammeinnlegg og prosjekt restegarn. (sokker, votter, ullbukser og lignende til kidsa) blir aldri arbeidsledig. :D

Så fornuftig som jeg er har jeg ca 1000 prosjekter på én gang. :p
For øyeblikket er det en kosegenser til meg, en babydress (hun som skulle få den fødte en mnd for tidlig, så den har blitt langtidsprosjekt til neste som skal ha), julegaver (pannebånd med fanamønster), ammeinnlegg og prosjekt restegarn. (sokker, votter, ullbukser og lignende til kidsa) blir aldri arbeidsledig. :D
Så flink du er:-) Legg gjerne ut bilder;-) Driver med en genser og en monsterbukse til storesøster, jeg.. Også skal jeg strikke en genser og kanskje monsterbukse til lillesøster når jeg er ferdig:-) Må finne på noe lurt med restegarn etterhvert jeg også, men er så dårlig på å vite hva jeg skal finne på..

Back
Topp