Hva gjør dere?

Kristine91

Flørter med forumet
Hva gjør dere når dere dusjer?
Jeg har hatt snuppa på gulvet når jeg dusjer, har da hatt henne på stellematten også med håndkler rundt tilfelle hun skulle rulle. Men nå er hun jo overalt, redd hun skal rulle å slå hode i flisene osv.
 
Har en som er overalt fortiden, reiser seg og skal utforske alt. Så jeg må nok vente til mannen kommer hjem med å dusje, eller dusje når mini sover. I vippestolen gidder han ikke sitte, lekegrinda er for stor for badet (og hadde vært litt makk å dra den med inn dit :p). Så blir bare til å vente til anledningen byr seg :)
 
Hvis ikke pappaen er hjemme, er hun med i dusjen. Hun synes det er kjempespenende med sluket og blir vant til å få vann i ansiktet. Praktisk med tanke på babysvømminga. Vi sitter som regel på gulvet begge to :-)
 
Hun kravler bare rundt inne på badet. Leker med badeendene sine, men for det meste sitter hun bare rett utenfor dusjdørene å ler av meg eller prøver å fange dråpene som renner på innsiden.
 
Morsomt å lese om hvordan babyene deres krabber rundt på badet og er med dere i dusjen. Vi er ikke der - lillen krabber ikke enda og jeg har ikke tenkt på at han kunne være med meg inn i dusjen. Så jeg dusjer når lillen sover (enten det er ute i vogna på morgenen eller når han har lagt seg for natta).
 
Dusjer stortsett når hun sover eller mannen er hjemme :)

Om hun er våken og jeg er alene med henne blir det en rask dusj med henne i vippestolen :)
 
Vi dusjer sammen. Han ELSKER det. Jeg pleier også sitte med han. En koselig stund :) å han blir vandt med vann i fjeset ;)
 
Han er overalt for tiden ruller seg og vrenger seg bakover så på gulvet kan jeg ikke ha han,(han verken krabber eller åler seg enda) men merkelig nok kommer han seg der han vil:p Han sitter enten i hoppehuska si eller så tar jeg inn tripptrapp stolen hans så han sitter i, har seler til stolen som han har på seg og noen leker så han ikke skal bli alt for utolmodig selv om det er veldig stas å se på mammen gjøre grimaser gjennom dusj døra:p
 
Her var det også stellematta før, men det nytter ikke lenger nå som hun åler seg. Så her blir hun plassert i reisesenga inne på badet (med leker oppi)   Gjorde det med søskna også da de var små :)
 
Back
Topp