Hva gjør dere...?

Joffen

Gift med forumet
VIP
Med smykker eller lignende dere har fått fra eks-kjærester? Bruker dere det?

Jeg har et gullsmykke jeg fikk av min eks for 12 år siden, og det er veldig fint.

Men jeg bruker det veldig sjeldent, for føler på en måte det blir litt rart...

Men en gave er ment å brukes vel??

(Vi kastet ikke ting etter hverandre når det ble slutt, så har liksom ikke det hatet til han...)

Jeg bruker av og til noen øredobber jeg fikk fra x-en. Tenker ikke over det..

jeg har kastet alt fra min eks, han er et glemt kapittel av livet mitt som jeg skulle ønske jeg kunne slette helt

Jeg har kastet, til og med forlovelsesringen til nesten 5000 :P Eller den vet jeg bare ikke hvor er :P Men like greit, har fått masse fint av min nåværende :D

Har ikke vært i andre forhold enn min kjære (vært ilag siden jeg var 14). Var over mellom oss i 1 års tid for noen år tilbake. Jeg beholdt alle gaver og smykker jeg har fått av han, og brukte det når anledningen passet seg for å være ekstra pyntet. Vi var fortsatt gode venner når vi ikke var ilag, så hadde ikke det hatforholdet til han hvor jeg følte behov for å kvitte meg med ting jeg hadde fått av han opp igjennom årene osv.

Jeg tror ikke jeg ville brukt det. Men du kan jo selge det, og kjøpe deg noe annet fint, da? :)

Hadde det blitt slutt mellom oss hadde jeg aldri kastet ting jeg har fått av han. Hvorfor i alle dager skal man gjøre det??

Back
Topp