Hva gjør dere?

Mammatoo

Glad i forumet
Ja, hva gjør dere denne søndagen?
Her står tia stille føler jeg .... og ikke skjer det mye her inne heller :p
Formen er ikke på topp, så har ikke helt ork til å gjøre så mye heller ...
Guttungen på 3 koser seg med Disney JR ihvertfall :) 
Vurderer å hive meg i brødbaking etterhvert da ... 

Hva med dere?

i dag har det vært mye sofasitting gitt.. :) Deilig av og til det..
Gubben har vaska biler, guttungen har lekt og sett på film og jeg har strikket. :)
Ble en time på trappa også med strikketøyet - deilig å få sol i fjeset!
Og nå er middagen fortært og alt jeg skal gjøre fram til jeg legger meg er å strikke - og henge opp en klesvask.. :)
Mannen skal legge guttungen i dag, så da trenger jeg nesten ikke lette på ræva noe mer i dag :P

Her har dagen bestått i å følge avslutningen på skisesongen, kombinert m litt husarbeid. Formen er fin. Tida snegler seg avgårde, men prøver å nyte dagen her og nå. Er 20 uker i dag og kjenner bevegelse i magen nå:) en deilig følelse!

I dag har jeg vært på bryllupsmesse og så har jeg gått lang tur i skogen etter det.
Deilig å få rørt litt på seg når kroppen endelig tillater det :D
Nå ligger jeg på sofaen og ser på tv, mens jeg kjenner på lillemor som boxer inni magen :)

I dag var vi oppe rundt 0700, iallefall jeg og guttene, mens sambo fikk sove til 09 :)
Etter det har vi vært i eventyrfabrikken i Skien, sett film, lekt og kosa oss inne:)

I dag var jeg oppe med verdens blideste godjente kl 06.00 og vi koste oss med dusj/bad og nye badeleker. Så var det å vekke pappaen kl 9 og ut på trilletur med mann, hund, barn og gode venner kl 10. Så fikk mor med seg litt ski og etterpå koste vi oss med plommer i solveggen før mormor fikk låne godjenta et par timer. Nå soves det på høykant og mor kunne egentlig tenke seg det samme ^^

Har sittet endel ute i solveggen her mens snuppa har lekt ute. Mannen har kuttet ned noen svære busker som var helt ute av kontroll.. Så nå er det fint å åpent her, og vi gleder oss til sommeren;) Ellers starta lille ruska her dagen kl 0500 i dag, så mor har også fått seg noen timer på øyet midt på dagen.

Back
Topp