hva gjør DERE?

Lunaluu

Gift med forumet
blææææææærk, jeg kjeder meg.. Sambo er borte og Dennis sover. Skulle ha hekla, men er så stiv i fingrene etter all heklinga igår[8D][:'(]

Hva gjør dere i kveld?? [:)]

Sløver foran TV etter babysvømminga. Har akkurat åpna pakke fra Barne og familiebutikken.no. Troll vinterdress, Levisbukse, kjempesøt kjole, plysj-tights og dongeribuksedress. Alt var på salg

jeg har akkurat lagt lillesnuppa!når hun sovner skal jeg se sporløs!!(på nettet)

Sitter på sykehuset med Oscar gutten, er lagt inn Pga RS-viruset... Så vi er isolert på rommet, kjedelig... Denne dagen har vært laaang;(

ORIGINAL: *Lillemas*

Sitter på sykehuset med Oscar gutten, er lagt inn Pga RS-viruset... Så vi er isolert på rommet, kjedelig... Denne dagen har vært laaang;(

Nei, huff da! Håper han blir frisk fort! God bedring til Oscar[:)]

ORIGINAL: m 08

jeg har akkurat lagt lillesnuppa!når hun sovner skal jeg se sporløs!!(på nettet)

Jeeij, du minnet meg på at jeg og skal se noe på nettet nå! Gikk jo glipp av jordmødrene igår![;)]

ORIGINAL: Luske

Sløver foran TV etter babysvømminga. Har akkurat åpna pakke fra Barne og familiebutikken.no. Troll vinterdress, Levisbukse, kjempesøt kjole, plysj-tights og dongeribuksedress. Alt var på salg

Herlig[:)] Skal ta en titt på den sia jeg og[:D]

Æsj, den var "under oppdatering"

ORIGINAL: Tihii89

Jeeij, du minnet meg på at jeg og skal se noe på nettet nå! Gikk jo glipp av jordmødrene igår![;)]

så den siste jordmødrene for noen dager siden.så dumt at det bare var 6episoder.jeg vil se mer!!blir aldri lei av og se fødsler tror jeg!!

Kjeder meg, sambon er å hjelper til på skyting, barna sover

Gjør ingenting. Irriterer meg over treigt nett...[:@] Sambo er i huset å Theodor sover. Gleder meg til Bones begynner.[;)]

Ser på "House", bretter tøy og surfer. Jepp, MULTITASKING!!!

så den siste jordmødrene for noen dager siden.så dumt at det bare var 6episoder.jeg vil se mer!!blir aldri lei av og se fødsler tror jeg!!

Enig, de kunne godt hatt en 24-episoders sesong ja! [:D]

hæ, var det bare 6 episoder?[8|]

Kanskje på innflytningsfest.. vi får se.. Er flere som jeg har "diskutert" litt med opp igjennom årene som kommer, så usikker på om jeg gidder.. om ikke blir det bare hjemme kos <3 <3

Vesla sover her også og jeg ser på Oprah...begynner snart å gråte av den sanger han Paul Simon synger til henne!! [:(][:(]

strikker strikker og strikker! skal snart kjøre største til pappan . 

Back
Topp