Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Luske
Sløver foran TV etter babysvømminga. Har akkurat åpna pakke fra Barne og familiebutikken.no. Troll vinterdress, Levisbukse, kjempesøt kjole, plysj-tights og dongeribuksedress. Alt var på salg
ORIGINAL: Tihii89
ORIGINAL: m 08
jeg har akkurat lagt lillesnuppa!når hun sovner skal jeg se sporløs!!(på nettet)
Jeeij, du minnet meg på at jeg og skal se noe på nettet nå! Gikk jo glipp av jordmødrene igår![;)]
jeg har akkurat lagt lillesnuppa!når hun sovner skal jeg se sporløs!!(på nettet)
Jeeij, du minnet meg på at jeg og skal se noe på nettet nå! Gikk jo glipp av jordmødrene igår![;)]
så den siste jordmødrene for noen dager siden.så dumt at det bare var 6episoder.jeg vil se mer!!blir aldri lei av og se fødsler tror jeg!!
så den siste jordmødrene for noen dager siden.så dumt at det bare var 6episoder.jeg vil se mer!!blir aldri lei av og se fødsler tror jeg!!