Hva gjør dere??

Mamma til go`jentene

Elsker forumet
Pleier dere og gå inn til nurket deres når dem gråter og dere har lagt dem inne på soverommet for natta??

Ja

Jenta mi gråter sjelden etter jeg har lagt henne... Men stad gråt hun litt.. Hun fikk mat like før jeg la henne og hun sover ikke så mye på dagen... Hun var sikkert litt overtrøtt.. Hun roet seg ganske fort.. Tror ikke hun gråt mer enn i 1 min.. Lar dere dem gråte lenge før dere går inn eller går dere inn med en gang dem begynner og gråte??

Jeg går inn ganske fort, men det er fordi jeg vet at han kommer til å hyle masse mer! Hvis jeg tror han kan roe seg venter jeg litt. Men gråter han en del tar jeg han med en gang. De er så små enda, så det med å la dem gråte en stund før man går inn venter jeg med.

Hvis du tenker at jenta di kanskje roer seg igjen kan du jo vente å se da..
Noen ganger trenger de jo litt tid før de finner søvnen.

Jeg tenker sånn at hvis man går inn til babyen hver gang den gråter, så tenker babyen at hvis jeg gråter mer kommer mamma inn... Nå gråter jenta mi sjelden gudselov.. Har ikke noen problemer der.. Hun har har gråtet tre ganger etter jeg har lagt henne siden jeg fødte hu... Men er bare litt nysgjerig på hvordan andre gjør det...

ORIGINAL: WencheR

Jeg tenker sånn at hvis man går inn til babyen hver gang den gråter, så tenker babyen at hvis jeg gråter mer kommer mamma inn... Nå gråter jenta mi sjelden gudselov.. Har ikke noen problemer der.. Hun har har gråtet tre ganger etter jeg har lagt henne siden jeg fødte hu... Men er bare litt nysgjerig på hvordan andre gjør det...

Ja, det er det jeg venter med. når de er så små som nå skal man ta dem. senere kanman la dem gråte litt..

Jeg lar henne skrike om det er lett skriking, men blir det sårt og underleppa kommer, så tar jeg henne opp eller gir henne tutten...

Ja. Filip smågråter ikke så mye, han vræler etter bare noen minutter.
Og kan også være litt vanskelig å roe på kveldene.

Min Filip gråter sjeldent, men jeg er heller ingen fan av å få inn rutiner når de er så små jeg da.. de har enda ikke forstått at de kan skrike for å få oppmerksomhet, så jeg venter heller til de har skjønt det, når de er tre-fire måneder gamle. nå sover han når han sover, og jeg tar han opp om han våkner, noe som regel er etter ca tre timers søvn, for da er han sulten. 

enda så ligger han på vårt soverom (pga liten plass) men i egen seng,,, blir han lei seg går jeg dit og gir han sutten og nusser han på panna 1 gang også går jeg.... blir bare ris til egen bak å stå for lenge o dulle..

Back
Topp