Hva gjør dere??

AB

Forumet er livet
jeg har vært kvalm nå 4 dager i strekk av og på gjennom hele dagen. Jeg prøver å spise, men det hjelper ikke.
Å jeg kommer ikke på andre ting å prøve. så da lurte jeg på hva dere andre gjør når kvalmen kommer??
Jeg må på jobb i dag, ikke noe særlig å være kvalm der. Spesielt når ingen vet at jeg er gravid, og vil helst ha det sånn litt til....

Noen som har noen forslag som har hjulpet for dere??

jeg er ikke gravid (såvidt meg bekjent), men har akkurat begynt på p-piller igjen etter å ha gått på sprøyta i 5 år, og jeg har vært småkvalm nesten hver eneste kveld siste tre ukene... hvis jeg spiser et par av de nye tapas-kjeksene som det er masse reklame for på tv'n for tida, så hjelper det masse! hvertfall i kombinasjon med gul farris... verdt et forsøk:o)

prøv med noe salt!!! men det skal sies at ingenting hjalp på kvalmen min...

For meg hjalp det med vanlig salt potetgull
eller med grovt brød
eller Pepsimax
eller å lukte på en pose med ingefær-krydder
(Coop-butikkene har sånn pose med lynlås i krydderavdelingen)

Eller så finner du kansje noe helt annet som hjelper for deg?

Prøv deg fram!! det utroligste KAN hjelpe [;)]

så lenge jeg ikke er sultn så går det bra...
så her er det bare å spise[:D]

4 dager?

Jeg har hatt det slik i 7 uker jeg nå....
Måtte bare sykmelde meg... Har ikke sjans til å fungere på jobb nå. Det er utrolig synd synes jeg, savner jobb og er drittlei bøtta!!
Men hjelper litt å spise variert og ofte for meg.

Men det er vel verdt det, tenker jeg[;)]

Jeg blir bare kvalm hvis jeg ikke spiser med en gang jeg blir sulten. Kan også bli kvalm hvis jeg spiser mer enn at jeg akkurat blir mett.

Jeg har hatt det slik i 7 uker jeg nå....

Huff.. det hørtes helt forferdelig ut å være kvalm så lenge. jeg håper du snart blir fri for kvalmen å du kan dra tilbake på jobb. Takk for godt råd, har prøvd å spise ofte, men det er hardt å presse maten ned... Håper bare jeg slipper å holde på så lenge med kvalmen som du. Føler med deg.

God bedring tuppa!

Back
Topp