I dag har jeg hatt en handlerunde rundt hele Trondheim! Vært og handla tre-persienner til soverommet på halv pris på KID på Tiller (Når de koster 700/stk, så er det jaggu litt å spare på å kjøpe til halv pris[:-]) De hadde såklart bare 1 igjen som var 140, så da måtte jeg inn til sentrum på Byhaven for å kjøpe den andre. Havna innom Kremmerhuset, hvor jeg kjøpte meg noen bokstaver til dekorasjon, romduft, og en penn som man kan henge på kjøleskapet med en magnet (sånne ting som man virkelig TRENGER, vet dere!![:-])
Deretter måtte jeg inn på OBS for å kjøpe mere maling til møblene jeg holder på å pusse opp, før jeg avslutta på IKEA. Kjøpte to sånne trappestiger til halv pris i dag, for de er helt geniale, men jeg orker rett og slett ikke å holde på å bære den jeg har mellom alle 3 etasjene, så tenkte gutta skulle få en hver på rommene sine. Da klarer minsten å hente klær øverst i klesskapet selv, og størsten klarer å åpne og lukke takvinduet som han ønsker på natta, og så blir ikke jeg mer tungpusta enn nødvendig mellom etasjene :D
Ellers handla jeg bare et par blomsterkrukker og madrass til sprinkelsenga, samt fant ut hvilke nattbord jeg og mannen skal ha, og har EEEENDELIG bestemt meg for stellekommode :) HURRAA!!!
Ble jo DEN avhandlingen her, men var borte i knapt 4 timer :)
På slutten gikk jeg bare og hang over den handletralla på IKEA mens jeg hørte ungdommer fnise bak meg! Så sikkert ut som at jeg hadde gjort meg ut, for jeg var skikkelig gåen i bekkenet! (skylde meg selv ja!)
Så nå er det kun sofa og pc på med! Skal hente kameraet og blogge litt nå!
Har et vellykket og et mulig veldig mislykket møbel-prosjekt på gang..