Hva gjør dere?

Diddij

Forumet er livet
i kveld da? Ser det er så mange her inne[:)]
Jeg sitter å nyter en kopp kaffe...har prøvd å vaske opp etter middagen, men jeg plages..får bare vente med resten..
Hadde lyst til å scrappe litt, men veien til scrapperommet er så lang[8D]

Hatt en kanontrivelig dag i bassenget i dag, sammen med *Starwish*[:)] Sååå koselig dame da[;)]
Hva har dere styrt med?

sitte nå her foran pc skjermen å glor.. tror egentlig eg ska slutte av for kvelden.. e ikkje i form.. e så tung å sliten i hele kroppen da spess i hode[:(]..

for å si det sånn i dag har eg ikkje gjort mye.. va ute å handla meg en fødebag og så va eg innom trend huset å kjøpte litt scrappe utstyr. ellers har eg ikkje gjort noe som helst.. elle springe jo inn å ut fra toalette da.. har sånn press på blæra fortiå[&:]

va oppe 4-5 ganger i natt da på toalett besøk[&:][:'(][:@].. så e vel litt trøtte o..

Ligger på senga og er skikkelig irritert for at vi ikke skal sove i leiligheten i natt!!!!
Endelig kjøpt kjøleskap å sånt, men neida. Drøye drøye drøye. Er så lei!

Ellers i dag har jeg vært med mamma og pappa til kr.sand og handlet ting til leiligheten,
Hadde planer om å fikse litt og dille der i dag, men ble det noe av... NEI!!!
Skal være irritert i hele dag. Så han får igjen for hvordan han oppfører seg [8D]

Jeeeeg har store planer om å TVINGE den treige kællen min ut av sofan å få han med ut å finne på no, har altfor mye energi til å sitte her i stua å glane på tvn i dag!
Skulle egentlig vært å tatt bilder hos pappa i dag, meeen fikk plutselig beskjed i går kveld av detta mannfolke at han skulle jobbe i dag[:@][:'(] selvom det skulle vært fri helga hans[>:] Så til gjengjeld kommer han hjem til en absolutt overhyper lady som forøvrig er sprekk ferdig stappa full med grillmat[8D]
Tviler på at jeg klarer overtale han til å finne på noe men, er jo lov å prøve[8|]
Tror Lara eter meg opp om jeg prøver vekke hu å dra hu med ut på enda en tur i kveld[8D] Det er nemlig over leggetia hennes (late bikkje[8D])

Ha en flotters lørdags kveld damer[:D]

Jaaa, det var kjempekoselig å møte Diddij [:D] Ordentlig koselig!!

å være i basseng tar på en gravid kropp, så da jeg kom tilbake til mormor måtte jeg legge meg nedpå og sove en liten dupp! Var helt amøbe da jeg våkna opp, men gikk til dekka bord så det var deilig. Noen goder må man ha ved å være på ferie [:)]

Nå har mormor en venninne på vinbesøk og da satte jeg i gang vaffelpressa. Nå sitter jeg rett opp og ned i sofaen og lurer på hvor lenge de har tenkt å holde på.. For jeg må nok kjøre henne hjem igjen [8D]

Men, så er det i seng etter det! I morgen reiser jeg hjem igjen og det skal bli godt [:)]

Nå sitter jeg og surfer på Ebay, skummelt, skummelt![8D] Skal snart gå å legge meg, er sliten og trøtt. Min kjære sønn er en morgenfugl av dimensjoner, så her er det morgen kl 06.00 både hverdag og helg. [8D]

I dag har jeg kjøpt meg to par nye sko, og jeg er så fornøyd! skal legge ut bilde når jeg bare har lada kameraet mitt slik at jeg får skryte til dere[:)]

I morgen skal jeg og sambo kjøre til Oslo, for på mandag skal vi reise med Kielferga! Gleder meg sånn til å få en kjærestetur, bare meg og han! vi har ikke vært alene siden vi fikk Sander så det skal bli skikkelig deilig[:)]

Sitter her helt alene,mannen er reist på sykehuset med guttungen som har skadet seg såpass
i foten at legevakta kunne ikke gjær noe,så han blei sendt videre til sykehuset[:(][:(]
han datt på en fotballbane å kutta seg opp i ei stang der,så det blei et langt å dypt kutt.

håper det ikke drar ut med ventinga der inne,så eg får de heim om ikkke så lenge til.[:)]

I dag har jeg vært i byen og kjøpt meg hårstrikker, storhandel med andre ord! [8D]
Når vi kom hjem skrudde vi sammen verandamøbler, så nå ønsker jeg meg en varm søndagsmorgen sånn at jeg kan spise frokost på verandaen, men det er vel litt mye forlangt.
Kvelden har blitt brukt på sofaen med VM på tv og pcen i fanget [:)]

I dag har vi handla blomster og hageputer div. rydda utafor leiligheten og rydda inni..nettopp flytta så må ha det litt ryddig når mamma og pappa kommer i morgen for første gang:) fått nesten alt på plass..men tror jeg må la gulvvaskinga være igjen til imorgen..føler at jeg er litt hoven under beiina..får spare de til kveldstur med de firbeinte:)

I dag har jeg hatt en handlerunde rundt hele Trondheim! Vært og handla tre-persienner til soverommet på halv pris på KID på Tiller (Når de koster 700/stk, så er det jaggu litt å spare på å kjøpe til halv pris[:-]) De hadde såklart bare 1 igjen som var 140, så da måtte jeg inn til sentrum på Byhaven for å kjøpe den andre. Havna innom Kremmerhuset, hvor jeg kjøpte meg noen bokstaver til dekorasjon, romduft, og en penn som man kan henge på kjøleskapet med en magnet (sånne ting som man virkelig TRENGER, vet dere!![:-])

Deretter måtte jeg inn på OBS for å kjøpe mere maling til møblene jeg holder på å pusse opp, før jeg avslutta på IKEA. Kjøpte to sånne trappestiger til halv pris i dag, for de er helt geniale, men jeg orker rett og slett ikke å holde på å bære den jeg har mellom alle 3 etasjene, så tenkte gutta skulle få en hver på rommene sine. Da klarer minsten å hente klær øverst i klesskapet selv, og størsten klarer å åpne og lukke takvinduet som han ønsker på natta, og så blir ikke jeg mer tungpusta enn nødvendig mellom etasjene :D
Ellers handla jeg bare et par  blomsterkrukker og madrass til sprinkelsenga, samt fant ut hvilke nattbord jeg og mannen skal ha, og har EEEENDELIG bestemt meg for stellekommode :) HURRAA!!!

Ble jo DEN avhandlingen her, men var borte i knapt 4 timer :)
På slutten gikk jeg bare og hang over den handletralla på IKEA mens jeg hørte ungdommer fnise bak meg! Så sikkert ut som at jeg hadde gjort meg ut, for jeg var skikkelig gåen i bekkenet! (skylde meg selv ja!)
Så nå er det kun sofa og pc på med! Skal hente kameraet og blogge litt nå!
Har et vellykket og et mulig veldig mislykket møbel-prosjekt på gang..

Back
Topp