hva gjør dere...

pantera

pantera
for å holde kvalmen i sjakk?
jeg har prøvd å spise kjeks,spise små måltider og slike arm bånd som du får på apoteket.
men jeg synes ikke noe hjelper noe spesilet.
har dere noen råd å gi meg?

fikk afipran med legen.tabbis mot sterk kvalme.

Jeg synes de armbåndene funker bra, men du må ta de av innimellom, for de mister etterhvert effekten. Ellers drikker jeg en blanding av farris og eplejuice eller eplemost, og spiser saltstenger eller saltkjeks. Har hørt at ingefær tabletter og ingefærte funker på noen, men jeg fikser ikke den smaken....

Også sover jeg en time på dagen hvis jeg kan. Tror man blir mer kvalm av å være sliten.

Når er det du er mest kvalmen då? For meg så var eg kvalmest om morningen, da hjalp det å gå rett på badet å pusse tenna[8D] hehehe.
Om eg begynte med annet, så kom kvalmen sigende KJAPT. Ellers kom kvalmen som oftast når eg var utslitt og hadde sovet dårlig om natta.
Så søvn og det å slappe av var et must her[:)] Heldigvis gav det seg rundt 11 veker, og eg kan egentlig ikkje sei eg var SÅÅ plaga.
For det kom og gjekk frå dag til dag, alt etter dagsformen, søvn ol[;)]

Hmm..ritz hjelper for mange, eplemost+farris har eg hørt..[:)] melon funka for venninna mi[:)]

ei veninne av meg sa at det hjalp med både varm og kald klut på magen..noen ganger hjalp det med varm mens andre dager med kald...

Back
Topp