Altså her har alt av innendørsaktiviteter nedstengt: , badeland, lekeland, trampolineland, aktivitetene til ungene, barneklubben, barnesang osv.. samtidig som vi jobber i helsesektoren, og helst ikke skal menges med veldig mange andre for å unngå smitte. Vi pleier å reise på aktiviteter med ungene noen ganger i uka. Da har det vært mulig å tilpasse slik at vi reiser når det er få/eller ingen andre på disse stedene, og reist når rushet begynner. Grunnet kuldeastma hos to av ungene, og minstemann på snart 1.5 år ikke klarer å krabbe å bevege seg så fint i dress med ullklær ute er jeg snart tom for idéer å finne på.
De blir rastløse, og ønsker mer som skjer. samtidig sliter jeg med å finne på nye ting. Mest til 1.5 åringen. De to eldre er flinkere til å aktivisere seg selv.
Men kan noen komme med litt aktivitetstips som kan aktivisere ungen på 1.5 år mer enn fem min om gangen? Vi prøver tegning, leke sammen, lytte til musikk, danse sammen, men det eneste som holder henne opptatt mer enn fem min er TV, noe jeg helst vil prøve å unngå i for store mengder.
Huff. Skulle ønske vi snart ble ferdig med covid altså!
De blir rastløse, og ønsker mer som skjer. samtidig sliter jeg med å finne på nye ting. Mest til 1.5 åringen. De to eldre er flinkere til å aktivisere seg selv.
Men kan noen komme med litt aktivitetstips som kan aktivisere ungen på 1.5 år mer enn fem min om gangen? Vi prøver tegning, leke sammen, lytte til musikk, danse sammen, men det eneste som holder henne opptatt mer enn fem min er TV, noe jeg helst vil prøve å unngå i for store mengder.
Huff. Skulle ønske vi snart ble ferdig med covid altså!