Hva gjør dere til farsdag?

I år har vi kjøpt en termos og skal kjøpe en pappakopp (han bruker alltid min mammakopp). Så får vi se om det kanskje blir no kaffe på senga :-P

Mannen får nok noe som ungene har laget, også må vi ordne med god frokost (er jo han som gjør det alltid på søndager, så da må jeg gjøre det nå til søndag :P)

Pappa og svigerfar får nok en liten ting. :)

Vi har laget kort, kjøpt ny parfyme (den han hadde gikk i gulvet), så blir det frokst og vaffelkaker utpå dagen som han har ønsket :)

Her blir det hans første farsdag. Siden jeg er nyoperert så kjøpte jeg en liten gave før jeg ble operert. En skjorte og hårprodukter.
Vi ska invitere hans foreldre og besteforeldre og mine foreldre på fsrsdagskaffe og kake. :)

Vi skal lage bløtkake vi, ønske fra far :)

Har kjøpt en kjedelig upersonlig gave. Så får tuppa tegne litt og så tror jeg det blir is, nonstop og peanøtter til dessert. Han er ingen kakemons som meg :(

Hm.. Han skal få lov å stå opp med sønnen sin og tilbringe hele dagen med han ;) det må jo være en fin måte å bruke farsdagen på :p

Hm.. Han skal få lov å stå opp med sønnen sin og tilbringe hele dagen med han ;) det må jo være en fin måte å bruke farsdagen på :p
Det skulle vel strengt tatt han her også gjort :p

Her ordner jeg og lillegutt en god frokost til oss alle tre og så får han en tegning av lillegutt og kort fra oss begge :) I tillegg har jeg kjøpt en liten fin kurv som jeg skal putte oppi en kaffepose, en ølboks og annet snacks han liker som f.eks popcorn, sjokolade og lakris av diverse slag :)

Vi har kjøpt t-skjorte som det står "worlds greatest dad" på, hansker og litt snop. 2-åringen valgte ut en rød kjærlighet på pinne til pappa...spørs om hun ikke blir å stjele den når han (hun) åpner pakken. Pakka inn gavene i gråpapir og så fikk hun tegne på pakkene. Det første hun sa da han kom fra jobb idag var "jeg har kjøpt mange pakker til deg pappa, og tegna på dem!" :p

Så skal vi bake melkefri ostekake :)

Jeg har pleid å kjøpe boxere. ;) Jeg ser ikke helt vitsen nå siden hun ikke forstår, men neste år kommer jeg sikkert til å oppfordre jenta mi til å lage et kort/tegning til han. :)

Mannen har fått ny vinterjakke, og så må me finna på noko ungane kan laga. I tillegg blir det å baka bollar til frokost, evt kake, og sikkert biff te middag;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Baker en kake :) Når mini er gammel nok får han være med å kjøpe eller lage gave til pappen :)

Ingen kakemoms her gitt, hadde sikkert blitt glad for fruktsalat:P
Har ikke kjøpt noe enda, men noe blir det:D

Back
Topp