Hva gjør dere sykemeldte?

Løvelille

Andre møte med forumet
Er i uke 20 nå og blir vel sykemeldt snart. Men hva gjør dere som er sykemeldte? Tenker at jeg kommer til å kjeeeeeede meg!

Jeg er bare i uke 14, og har allerede vært sykemeldt i 1,5 mnd pga komplikasjoner. Det var værst de to første ukene, men man blir vant til tilværelsen etter hvert.

Tror ikke du kommer til å kjede deg så mye.. Hvertfall så gjør ikke jeg det. Er utrolig tungt å gå tvillinggravid, så jeg setter pris på å ikke være i jobb nå. Bare det å ta ut av oppvaskmaskinen er et ork, så jeg har ikke så store ambisjoner om dagen! Viktig å hvile mye, samle krefter til fødsel og det som venter etterpå! [:D]

Nyt tiden som sykemeldt, og ligg med beina høyt og slapp av... Tro meg... det blir LENGE til neste gang etter at TVene er kommet ut[:D]

Kjenner nå at jeg allerede har begynt å bli sliten, så skjønner at sykemelding bare blir bra. [:)]  

ja bare nyt å være sykemeldt... deilig å kunne legge seg nedpå når kroppen er sliten. men må inrømme at det er dager som er utrolig kjedelige, men nyter som oftest å bare gå hjemme å tuttle på.

Back
Topp