Hva gjør dere sammen med den lille? ☺

ArendalsPia

Forelsket i forumet
Nå er det virkelig lenge siden jeg har skrevet noe her!
Hvordan går det med dere mammaer å hva gjør dere sammen med den lille? Gøy med litt inspirasjon! ☺
Her går det mye å leke ute på gresset når været tillater det, playdates med vesla å sønnen til et vennepar, turgåing, *borte-bø leking* lesestund minst en gang om dagen har vi, mye skravling og leking på gulvet med forskjellige leker som lager lyd ellers skulle jeg ønske det var en lekeplass i nærheten her ☺ Å se på dyr er også kjempe spennende! ☺

Her går det veldig bra,vi storkoser oss;):D

Vel, vi gjør i grunnen mye forskjellig.
I morges var vi på tur i regnværet for eks.
Han har plaskebasseng på terassen som vi bruker på de varmeste dagene.
Vi er ofte i byen.
Har vært på picnic med venninne, var stor stas for han å kravle rundt på teppe.
Vi er på badeland.
Sist uke var vi på babykino.
Av lek inne liker han godt alt av leker med lyd, trille ball og leke med brusflasker:P
Han elsker når pappan spiller gitar for han.
Ellers er vi ofte med fam. og venner som han også liker godt, sosial fyr;)

Så lurer vi på å prøve oss på en sykkeltur snart, men vet ikke når de er klar for det jeg?? Så tidlig er det gjerne best med sykkelvogn? hmm

Vi har også bæremeis som venter på oss;) Vi bor like ved flotte turmuligheter:)

Hvordan gjør dere det med lek på gress? Lille krabber av pledd og spiser gress, ugress, blomster you name it

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Han krabber som regel av teppet her også altså, og joda river i gresset og blomster:P
Han spiser det dog ikke, så da lar jeg han styre på;) Han kaster bare gresset rundt seg:D

Er mye synging osv også, så vi har dagene fulle med masse gøy når pappan er på jobb :) Turgåing gjør vi i all slags vær, men leking på gresset når det er tørt :)
Vesla her krabber fort vekk fra pleddet å plukker opp blomster å gress å jeg plukker det ut av munnen :P Badebasseng har vi også, men nå for tiden har hun blitt livredd for vann! Flere her som har blitt det bare helt plutselig? Når hun skal bade også protesterer hun skikkelig :/ Ikke har det skjedd noe som kan tyde på at hun har blitt skremt heller :/

Hvordan gjør dere det med lek på gress? Lille krabber av pledd og spiser gress, ugress, blomster you name it

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Hehe gress er vanskelig å putte i munnen, så der klarer jeg å ta det bort før hun spiser det opp:P Verre med sand fra sandkassen. Hun tenker: Det er jo så gøy når mamma sier nei, da bare måå jeg gjøre det.
Jaja får håpe hun lærer da:) Ikke så mye å gjøre med egentlig..

Vi er ofte på besøk til folk.
Går på lekeplassen og disser og leker med sanden.
Sitter i gress.
Hun liker ikke leker lenger, for hun skal opp å gå. Så vi vandrer rundt her.
Danser og hører på musikk.
Hun kjeder seg hjemme så blir nok kjekt for henne i barnehagen:) Lei trynet mitt antagelig:P

Hun pludrer og leker i lekegrinda si på morgenen....
Har maaaaange krabbeturer rundt om i huset hvor alt skal undersøkes og klatres på...
Leker med lydleker, synger litt, leker med pus. Er veldig mye ute på terrassen, på gresset når det er vær til det.
Rive bøker ut av bokhylla og av en eller annen merkelig grunn så er det kokebøkene som er mest popis :)
Reiser på besøk....
Åpner opp og "rydder" i kjøkkenskap er også veldig spennende :)

Back
Topp