Hva gjør dere søte damer på idag?

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hva står på dagsplanen?

Jeg har brutt min "husmor" barriere med å gjøre mer enn 2 ting idag :eek:
- har sortert siste ankomst babyklær og annet stæsj
- tatt ut av oppvaskmaskin OG satt inni
- satt på en maskin med klær
- rydda stua OG kjøkkenet
- kledd meg og sminka meg for dagen (beregnes som et gjøremål da jeg lett kunne gått i daffeklær hele dagen med håret til alle kanter og sovetryne...)

Sitter og venter på installatører for Altibox (de kom igår, men ble ikke ferdige...SELVFØLGELIG oppga de ikke et tidspunkt når de skulle komme idag, så måtte flytte kafé besøket med Amahel til imorgen :( )
Når typen kommer hjem fra jobb skal vi på jakt etter stoler til det nye spisebordet vårt. Kanskje vi finner noe annet spennende også?

Men nå er det venting som står for døren. Sitter med vognteppe-strikket mitt og vurderer om jeg skal sette meg ute og få litt sol på magen... men det innebærer at jeg hovner opp - og da blir shopping mindre gøy...what to do...:rolleyes:

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

I dag ska eg på lunsj me venninne gjengen:-) så blir d henting av Malin i bhgen. Og der stoppe planane gitt.....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oi, for noen planer du har fryd!
Jeg er fortsatt delvis lam i beina etter å ha ekstremryddet her hjemme i går så jeg ligger enda i senga faktisk. Har vært våken siden 08 og kjenner sulten vokser men åååh.. Bare rimelig umotivert i dag...

Må bare få gjort en del huslige ting som å vaske klær og sengetøy, lufte dyner, ta ukens mathandling også får vi se. Såklart er bilen min på service - vi hadde time i går og leverte sent i forigårs men idiotene hadde surret så de har ikke begynt på den en gang! Kunne tenkt meg å hatt bil!!!!! Gjesp...

Oi, for noen planer du har fryd!
Jeg er fortsatt delvis lam i beina etter å ha ekstremryddet her hjemme i går så jeg ligger enda i senga faktisk. Har vært våken siden 08 og kjenner sulten vokser men åååh.. Bare rimelig umotivert i dag...

Må bare få gjort en del huslige ting som å vaske klær og sengetøy, lufte dyner, ta ukens mathandling også får vi se. Såklart er bilen min på service - vi hadde time i går og leverte sent i forigårs men idiotene hadde surret så de har ikke begynt på den en gang! Kunne tenkt meg å hatt bil!!!!! Gjesp...
Wow...vel, hadde jeg vært delvis lam i beina så hadde jeg nok droppa alt annet for dagen for å kommet meg til hektene igjen...
Men det er jo meg da :p

Du får rulle deg ut av senga, finne deg noe å drikke + spise - og ta det med deg oppi senga :p

Er jo ikke lenge til terminen din, så du får samle krefter mens du kan :)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Har vært en tur hos pappa og satt på vaskemaskiner og tørketromler.
Hengt opp to stativ med klær til tørk.
Vurderer å farge håret før jeg går i dusjen, men vet ikke om jeg orker.
Må opp til pappa igjen og fikse resten av klesvasken.
Kanskje jeg skal ta meg en sofakvil før jeg gjør noe mer......

♥ Termin 10 juli ♥

Her e eg aleine for en gangs skyld så kose meg med the talk på tv og paprika chips og olden boble eple :D

Ellers blir det vel å sette på en maskin eller to med klær i løpet av dagen :)

Så driftig du har vært i dag Frøken Fryd ;)
Selv sitter jeg og jobber med en hjemmeeksamen og litt internett-surfing innimellom :P Senere skal jeg lage middag til samboeren kommer hjem, og resten av ettermiddagen/kvelden har jeg ikke satt noen planer.

Flinke du :)

Eg var oppe kl 7 og fikk mann og litlå ut dørene. Gikk å la meg igjen halv 9, tok ei stund før eg sovna, o g våkna igjen kl 10 av at eg måtte på do..fastbestemt på å sova mer så la eg meg i sengå igjen ;) Men tar jo evigheter å sovne, så våkna igjen kl 12.
Løye det at eg bare får ein time søvn om gangen ... Trøttande !!

Sitter i sofaen og nyter stillheten rundt meg :D Lurer på om eg ska i dusjen, eller bare rette håret og kline noe sminke på, eller om eg skal hive meg over en bolledeig ..

Det ser så kaldt ut ute i denna vinden Frøken Fryd, Men er kanskje ikkje det. Solå er ikkje komt på altanen min ennå, men må vell kanskje sette meg litt ut når an komme derte ;)

Skulle gjøre masse husarbeid i dag, men strømmen gikk i hele gata vår så jeg tok en god varm dusj og gikk å la meg til å sove! Våkna nå, fortsatt ingen strøm, så da vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. Det regner jo kattunger ute i tillegg så det er uaktuelt å dra seg ut ;)

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

I dag var eg oppe før guttungen kl 06.00. Tok en rolig start. Så ble det litt rydding inne før vi gikk ut å begynte i hagen.
Vi har også handlet inn ved til vinteren. Ikke så smart å bære 40 stk 40 liters sekker med ved :confused: kjennes i bekkenet no. Men no skal vi ut å handle dekkbark og blomster etter at vi også fikk ryddet et stort bed for ugress :p
Såååå ska eg finne sofaen ;)

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

så langt i dag har jeg vasket klær,kjøkken,gulv,laget kjøttkaker,vært på butikken med mannen og handlet og levert gulvteppene på renseri og en runde med modning i sengen :excited001så nå skriker bekkenet og det blir serietitting utover kvelden :dance011

Har da gått med galle smerter på dag nr 2 ..så da bar det avgårde til legen ..for føden ville ha tester fra der evt henvisning .. var litt høye leververdier... men betennelsen var ok... etter det så brukte jeg lengre tid på apoteket for å hente smertestillende enn på legekontoret !! :/

så var det videre til ett supert Bergens gravid treff i dag.. vi var vel rundt 16+stk skravlende jenter!! super koseligt :) hjem ..og kubbet som en full sjauer ! ;P trøtt.no

min kjære laget middag ,så ut å kjøpte potter til de nye plantene jeg kjøpte på ikea i hin dagen ..og en tur innom HM for ammesingleter og ENDELIG fant jeg Bukse til Hentesettet hans :) super fornøyd med dagen ..

har klaget i flere uker at Tenk om jeg kunne fått litt "tak" smerter på venstre siden også..siden galle ligger på høyresiden har jeg hatt konstant smerte der .. og i kveld har jeg kynnere i fra en annen verden som virkelig "RIVER" ! får håper dette er starten på noe.. :)

Back
Topp