Hva gjør dere på?

Isbjørnungen

Flørter med forumet
*Aprilbaby 2018*
Nå er vel de fleste her i permisjon og ganske så høygravide! Hva gjør dere om dagene? Og hvordan har dere det?

Jeg pakker, rydder og steller hjemme. Vi fant nemlig ut at det var en god idé å kjøpe hus og gjøre leiligheten klar for salg og visning midt i terminperioden :facepalm:

Ellers går ting sakte, mye pauser for å sitte i ro og se en kort episode med Modern Family eller noe annet, styrer jeg for mye får jeg (og mannen) betale senere på dagen i form av vondt i bekkenet og klaging;)

Alle babytingene er på plass og vasket, bag til sykehuset er pakket. Har ikke fylt opp fryseren med barselmat som planen egentlig var, og tror ikke vi kommer til å gjøre det heller pga hele flyttestyret.
 
Høres ut som du har mer enn nok å gjøre med salg og flytting, kjenner jeg ble varm av bare tanken. :p Men kjekt med hus da! :)

Har hatt en uke permisjon, har hatt to dager hvor jeg har vært ute å spist med venninner. I forgårs og i dag har jeg gått tur med familien, ellers så går det mye i å slappe av. Har bakt en del og gjort litt husarbeid. :) Alt er vasket og klart til lille kommer.

Lykke til med flytting og salg. :)
 
Gikk glipp av den permisjon gitt [emoji23]
 
Her går det rolig for seg med litt husarbeid når jeg orker, men blir mye sofatid med strikketøy og serie [emoji12] Ellers prøver jeg å finne på litt med venner og familie når jeg orker. Formen er ikke tipp topp kan du si, så det blir en del rolige dager..

Føler med deg ang flytting! Vi flytta tidligere i svangerskapet og jeg var kjempekvalm og dårlig, så det var dårlig kombo.. Men veldig deilig at ting begynner å komme på plass nå [emoji4] Så lykke til med flytting og nytt hus!
 
Har vært hjemme med jenta på 15 mnd siden hun ble født, så hverdagen er i grunn ikke så forandret selv om ny permisjon er i gang. Dagene går til å være med henne. Eneste er at det blir litt mer slitsomt for hver dag. Skulle ønske hun hadde bhgplass og jeg kunne samla litt mer krefter til det som kommer, samtidig går dagene fort med en som tar oppmerksomheten fysisk og mentalt.
 
Jeg har hatt mer enn nok å gjøre som vanlig; sosiale treff, ærender, tur, husarbeid osv. Så dagene har gått fort. Kroppen derimot klarte ikke mere på lørdag så ble to veldig rolige dager. Mannen var hjemme og tok seg av middag osv., og vi fikk slappet av sammen:) imorgen skal mannen på jobb, og jeg klarer ikke gjøre så mye uten at bena svikter. Men blir jo så rastløs så lurer på hva jeg skal foreta meg fram til fødsel[emoji848]
 
Jammen er vi forskjellige på hva vil vil og trenger å gjøre før den lille kommer. Men dette med å slappe av nok er ikke bare tull damer...:Heartred
 
I dag har jeg bare avslapning på planen frem til henting i Bhg. Skal hente litt tidlig. Sitter med kaffekoppen og ser på God morgen Norge. Deilig :)

Men det blir jo alltid en klesvask, litt støvsuging etc også.. Er 39+5 i dag.
 
Har begynt å drive litt gaming med samboer, og liker det! Den dagen hadde jeg aldri sett komme [emoji23] Ellers går dagene til å se Netflix, er ikke mye annet jeg klarer, er slitsomt nok å gå frem og tilbake til badet ørtenhundreognitti ganger hver dag [emoji28]
 
Back
Topp