Hva gjør dere på...

*mamma07og09*

Glad i forumet
en søndagskveld? :)

Her har vi akkurat sett Alt for Norge og skal se Farmen straks :D Har funnet ut at vi absolutt må få oss opptaker, er for masse kjekt og se på!

Må legge meg etter farmen, praksis imorgen :)

Ser på dokumentar om helsepersonell i krigsherjede Syria. Veldig veldig interessant, og trist :(

Er på jobb -.-

Ser på music & lyrics, har drukket kakao med krem (og ble superkvalm og dårlig i magen) og skuler bort på et lass med tøy som har veltet ut av tørketrommelen i løpet av dagen. Ønsker meg en GIGANTISK balje til tørt, rent tøy. Bare orker ikke folde i dag.

Rydde litt på kjøkkenet nå i reklamen kanskje, men blir så dårlig av kjøttkakelukta (all varm mat er kvalmt)

Ser farmen og strikker på en liten kyse <3 Plutselig fikk vi barnefri fra to av barna i ferien, og minste sovna før kl.21. Litt deilig med en rolig kveld. Mannen min kom hjem på fredag, og jeg føler det bare har vært stress siste uka.

Ser på farmen :) Ligger halv dau på sofaen. Har blitt syk :(

Åh jeg så mannen har tatt farmen på serieopptak. Slipper ikke unna i år heller skjønner jeg. Argh. Hater reality, blir kvalm av det. Er så KLEINT!

middag hos mamma. fikk henne ogsåtil å bake kanelboller til meg, siden jeg har hatt såååå lyst på det. nå er det nattevakt.

Hahaha :D Mannen kjenner visst han første som røk ut:))

Back
Topp