hva gjør dere på til vanlig??

babytutta

Forumet er livet
er det noen andre studenter her eller?? føler meg helt alene...

Ikke student. Jobber i helsevesenet med barn og ungdom med spesielle behov. Skulle noen ganger ønske jeg var student igjen. Ikke fordi det ikke er stress altså; til enhver tid dårlig samvittighet for å ikke lese + + +  Men, det var så digg med lesedager, timer som startet litt senere på dagen. Samholdet blant medstudenter.. jaja.. Men, det er digg å være ferdig også altså: INGEN EKSAMEN!!

Når det er sagt setter jeg nok igang med videreutdannelse/mastergrad i løpet av de to nærmeste årene regner jeg med.

Klarte heldigvis å fullføre videregående under voksenopplæringen sist vinter. Det var godt !!! Søkte sykepleien men det var stappfullt på høyskolen jeg søkte på (ville ikke flytte på meg, Emma kommer først) så da venter jeg til neste august!
Så har jobbet som renholder og hjemmehjelp men er sykemeldt nå pga at jeg er laaangt ifra meg selv på denne medisinen. Progestan gjør at jeg bare sløver ....

Men har veldig lyst til å jobbe snart igjen, har hørt rykter om en stilling som skal lyses ut så da tror jeg at jeg søker på den!!! [:)]

jeg er student, studerer førskolelærer samlings og ikt-basert. er herlig å ha så mye frihet =)
vi har samling ca en uke i måneden, så det er jo mye selvstudium. krever litt strukturering =/
hva studerer du?

ORIGINAL: dumidalia

jeg er student, studerer førskolelærer samlings og ikt-basert. er herlig å ha så mye frihet =)
vi har samling ca en uke i måneden, så det er jo mye selvstudium. krever litt strukturering =/
hva studerer du?

jeg går siste året på førskolelærer, heltid.. kun et par dager på skolen neste uke, 3 eksamener å et stort prosjekt som skal inn...så er hoved delen av utdanninga over... har bare fordypningen etter jul og frem til sommeren..digg[:D]
tar du deltid da eller?? når er du ferdig da?

ORIGINAL: Prøveline

Jeg begynte på førskolen på men fullførte kun det ene året, gøy i bhg. men ikke noe jeg ville utdanne meg til. Så nå jobber jeg 100% som assistent i en bhg. Det er kjempe koselig :)

kommer til å like meg i jobben tror eg, glad for utdanningen min, men tror aldri jeg blir helt sikker på hav jeg vil bli...hehe. men innenfor dette felte, men kanskje som spesial pedagog en dag. det interesserer meg veldig;)
kjekt du koser deg i bhg...er en fin plass å jobbe det om man liker barn.
god øvelse til vi får våre egne[:)]

ORIGINAL: babytutta

hva studerer du?

nei, er fulltidsstudie.går førsteåret nå, så er ferdig i 2010 hvis jeg ikke blir lykkelig avbrutt =)
hvilken fordypning skal du ta?

ORIGINAL: babytutta

hva studerer du?

nei, er fulltidsstudie.går førsteåret nå, så er ferdig i 2010 hvis jeg ikke blir lykkelig avbrutt =)
hvilken fordypning skal du ta?

skal ta organisasjon og ledelse....
var vi mange elever skulle vi få mange valg fikk vi vite... blant anna småbarnsped, drama, forming, utefag, org./ledelse og litt anna...
har alltid villa tatt organisasjon og ledelse, det får jeg igjen for uansett seinere i jobbsammenheng tror jeg, og det intresserer meg mest.. men fikk lyst til å se nærmere på de minste eller småb.ped og,siden vi har lite av det i pensum syns jeg..men neida, vi er 40 elever og fikk to tilbud,.
det var utefag og organisasjon/ledelse.. da var valget lett.. er ikke noen utefag person av meg....[:D]
dessuten så blir det ikke s mange dager i uka på skolen i uka heller ikke så mye obl.. og det er avgjørende skal jeg kunne ha prøverør...derfor det passer godt nå i skoletida enn når jeg begynner i jobb (slipper sykedager og folk som er nyskjerrige[:D])

håper du blir avbrutt i utdanninga di da..hehe

Back
Topp