Hva gjør dere på påskedagen da?:)

Superprodusent

Glad i forumet
Her nytes kvelden med sjokolade og film. Jeg har blitt helt avhengig av stekt pølse med tomatbønner, så det har min kjære handlet inn til kvelden. Hehe:p ikke akkurat et romantisk biffmåltid, men mer enn bra nok for en gravid frøken;)

Åååå det hørtes godt ut 
Her har påska så langt vært slitsom...bare kvalme og trøtt...spist lite å flyttet meg fra seng til sofa 
Men i dag har det vært bedre så fikk nyte litt sol ute i snøen....måtte morgendagen bli like bra da det er meldt et nyyydelig vær her 

Her nytes kvelden i sofaen. Deilig med litt ro etter en dag med masse aktivitet fra de to minste. Nå skal kiwien inntas(fått helt akutt dilla på kiwi) ikke det værste å ha dilla på da:P

Dagen har bestått av et lunsjbesøk, og ellers ligge ganske slått ut på sofa'n. Kvalm trøtt og rett og slett syntes litt synd på meg selv :-( Sov et par timer når jeg var hjemme alene og senere da 2-åringen satt og koste hos mamma'n sin kom jeg på at jeg var enda kvalmere med han og det var jo verdt det :-) akkurat nå ligger jeg som et slaktt med iPad'n og drikker varmt vann med sitron og ingefær og lurer på om jeg skal legge meg snart....

FruAH skrev:
Dagen har bestått av et lunsjbesøk, og ellers ligge ganske slått ut på sofa'n. Kvalm trøtt og rett og slett syntes litt synd på meg selv :-( Sov et par timer når jeg var hjemme alene og senere da 2-åringen satt og koste hos mamma'n sin kom jeg på at jeg var enda kvalmere med han og det var jo verdt det :-) akkurat nå ligger jeg som et slaktt med iPad'n og drikker varmt vann med sitron og ingefær og lurer på om jeg skal legge meg snart....

Aah fantastisk grunn nok!!

Back
Topp