Hva gjør dere på om dagene?

Bkno7684882

Blir kjent med forumet
Vi ligger under babygym, på teppe og leker, går tur, ser i bøker og synger litt. Noen forslag til hva vi kan gjøre?

Hun sover så lite på dagtid og krever oppmerksomhet når hun er våken. Er hun under babygymen må en av oss sitte ved siden av om ikke er det bare sutring. Jeg begynner å kjede meg voldsomt om dagene:p

Har dere rutiner på soving/mat på dagtid?
Her sover hun kun lurer på 30 min mange ganger for dag... når kan jeg forvente (håpe på) lurer type 10-12 og 14-16? Holder på å bli sprø..
 
Vi gjør det samme som dere, skal begynne å gå på baby sang neste mnd :) Så går vi på besøk til venninner og til bhg jeg jobber.

Hørtes slitsomt ut med de lurene, her sover lille typ fra 9-10.30 så fra 12-14 og så en liten lur på ettermiddagen. Han spiser hver tredje time ca. :)
 
Høres ut som de samme aktivitetene som oss. Min mor kommer på besøk med jevne mellomrom, det hjelper på å få dagene til å gå. Hun har blitt veldig glad i å rulle over på magen, men blir fort veldig frustrert fordi hun ikke får flyttet på seg utover det og heller ikke kommer deg tilbake på rygg.

Synes det hjelper å være på forskjellige rom, så noen ganger ligger vi på sengen vår og leker i en times tid istedenfor å være i stuen.

Stort sett sover hun i 1-2 timer, men har noen ganger ganske korte lurer/våkner når jeg prøver å legge henne vekk. Har funnet ut at det hjelper hvis jeg ammer på et teppe på gulvet, for da trenger jeg ikke flytte henne når hun sovner.
 
Vi gjør det samme som dere. Kan la han ligge en 10-15 min alene under gymmen da, også blir han lei. Også går vi aldri tur for han får ikke sove da, så da orker jeg ikke. Han her sover også dårlig på dagen. Sover 4-5 dupper på 45 min om dagen. Jeg bruker 30-60 min på å få han til å sove disse lurene. Så mye av dagen går på å rugge på vogna (for jada han kan sove i vogna, men bare ikke på tur. Humper ikke like heftig på tur som det teppekanten gjør nemlig!).. blir litt sprø av og til jeg også. Satser på at det går seg til og blir bedre da. For han har ikke vært sånn hele tiden, bare siden han ble 3 mnd (nå er han litt over 4 mnd).
 
Vi gjør det samme som dere. Kan la han ligge en 10-15 min alene under gymmen da, også blir han lei. Også går vi aldri tur for han får ikke sove da, så da orker jeg ikke. Han her sover også dårlig på dagen. Sover 4-5 dupper på 45 min om dagen. Jeg bruker 30-60 min på å få han til å sove disse lurene. Så mye av dagen går på å rugge på vogna (for jada han kan sove i vogna, men bare ikke på tur. Humper ikke like heftig på tur som det teppekanten gjør nemlig!).. blir litt sprø av og til jeg også. Satser på at det går seg til og blir bedre da. For han har ikke vært sånn hele tiden, bare siden han ble 3 mnd (nå er han litt over 4 mnd).
Godt å høre at det ikke bare er oss, vi går heller ikke så mye tur.. hun sovner i vogna, men våkner det sekundet den stopper, og pga dårlige bein kan jeg ikke gå med henne i timesvis. Så det blir mest tur en 3 turer à 1 time hver til butikken i uken.
 
Noen av dere som har vært på babysvømming? Enten kurs eller drop in eller noe? I byen her har de drop in én dag i uka. Da e terapibassenget forbeholdt babyer. Man har tilgang på instruktør i en times tid. Tenkte dra denne uken første gang.
Helt ny på det. Så har forsøkt å lese litt tips på nettet. Far er på jobb, så må dra alene.
 
Noen av dere som har vært på babysvømming? Enten kurs eller drop in eller noe? I byen her har de drop in én dag i uka. Da e terapibassenget forbeholdt babyer. Man har tilgang på instruktør i en times tid. Tenkte dra denne uken første gang.
Helt ny på det. Så har forsøkt å lese litt tips på nettet. Far er på jobb, så må dra alene.

Vi er på babysvømming en gang i uka. Veldig koselig. Tips: Mett og uthvilt baby. Ta med vogna inn- fin safespot og plass til oppbevaring. Husk en god bodylotion. [emoji847]
 
Vi er på babysvømming en gang i uka. Veldig koselig. Tips: Mett og uthvilt baby. Ta med vogna inn- fin safespot og plass til oppbevaring. Husk en god bodylotion. [emoji847]

Så gøy! Tar du vogna gjennom garderoben og helt inn i bassenget, eller mente du inn i garderoben?
 
Back
Topp