Hva gjør dere på kveldene?

Mina

Gift med forumet
Assistert-jentene
♡Junigull 2016♡
Sommerfuglene
Påskekyllingene 2020
Hvordan tilbringer dere kveldene etter at de små har lagt seg? Får dere gjort noe gøy og fornuftig? Eller er dere som meg og er litt sliten når kvelden kommer, slik at det fort blir Netflix og PC i fanget (ofte jobb, andre ganger forum eller netthandel)?
 
Rydder litt, men ender som regel opp på dataen :p
Å skolearbeid så klart :)
 
Tar som regel ei ryddesjau med ein gang han er i seng før eg setter meg. Så er det Netflix og ein telefon til kjæresten som regel. Gidder sjeldent gjere nåke særlig [emoji28][emoji85]
 
Kollapser ganske fort, er ute 50% av Hverdagen min, så tar å gjør ting hjemme på Dagtid når jeg kan og har mulighet og mini er o barnehagen. Men det hender jeg tar en øl eller et glass vin, foran en film en sjelden gang.
 
Rydder litt, men ender som regel opp på dataen :p
Å skolearbeid så klart :)
Hvordan klarer du å konsentrere deg om skolearbeid? Har vært inne på tanken å gå skole ved siden av 100 % jobb - men er redd det er litt urealistisk.
 
Tar som regel ei ryddesjau med ein gang han er i seng før eg setter meg. Så er det Netflix og ein telefon til kjæresten som regel. Gidder sjeldent gjere nåke særlig [emoji28][emoji85]
Blir fort sånn. Selv om jeg må innrømme at det sjelden blir rydding på kvelden. Blir som regel på morgenen før vi skal i barnehagen - mens frøkna spiser frokost.
 
Kollapser ganske fort, er ute 50% av Hverdagen min, så tar å gjør ting hjemme på Dagtid når jeg kan og har mulighet og mini er o barnehagen. Men det hender jeg tar en øl eller et glass vin, foran en film en sjelden gang.
Høres ut som om vi lever samme type liv hele gjengen, hehe.
 
Rydder litt.. Dusjer! Eneste tiden på døgnet det kan gjøres..og ender somregel opp på sofaen med tv [emoji14]
 
Når ungene er i seng så ryddes og vaskes det, gjerne en eller flere telefonsamtaler med ei venninne som bor på en annen kant av landet. Så kommer jeg meg alt for seint i seng med noe på tv [emoji14]
 
Back
Topp