Hva gjør dere på kvelden??? *spør her også*

*charlie*

Elsker forumet
Jeg kjeder meg hver eneste kveld siden jeg må være hjemme etter småen har lagt seg, og jeg har jo ingen hobbyer[:'(]

Jeg skulle ønske jeg kunne sy eller var flink til å strikke eller et eller annet sånt, men nei jeg fins ikke kreativ.

Det blir liksom bare tv og Internett og det blir lett kjedelig[;)]

Jeg får heller aldri besøk av noen[:@]

Så hva finner dere på etter ungene har lagt seg???

jeg er litt der at jeg nyter kveldene til det hele og fulle.. slapper av uten ''mamma,mamma,mamma'' ser på tv i ro og fred og koser meg med å surfe litt. Har hund da, så det blir litt turgåing og trening med den (har samboer)

ORIGINAL: helenus

jeg er litt der at jeg nyter kveldene til det hele og fulle.. slapper av uten ''mamma,mamma,mamma'' ser på tv i ro og fred og koser meg med å surfe litt. Har hund da, så det blir litt turgåing og trening med den (har samboer)

Jeg syns jo også det er deilig å slappe av, men merker jeg kjeder meg lettere nå enn jeg gjorde før. Begynte nettopp å jobbe igjen og får mer enegi av det merker jeg[;)][:D]

ORIGINAL: Frk.Musehus

Kun tv og pc..

Men har venninner på besøk ca annen hver  kveld da [:)]

Så snille venninner du har. Må være greit å slippe og sitte alene hver kveld[:D]

Hos meg så blir det stort sett husarbeid, tv-titting og surfing. Meeeen nå har jeg blitt student igjen, så regner med at det blir endel skolearbeid å ta til på om kveldene. Ellers har jeg lyst til å bli flinkere til å lese skjønnlitteratur, begynner å bli temmelig lei av tv og internett[:'(]
Har også litt besøk nå og da, men sikkert ikke mer enn gjennomsnittelig en kveld i uka[:)]

Orker nesten ikke tenke på alt jeg MÅ gjøre på kveldene fremover nå. Idag starter jeg på skolen igjen. Så da blir jeg igjen fulltidsstudent og jobber fulltid (skift). Så blir skolearbeid de dagene jeg ikke jobber kveld. Om jeg finner noe fritid foruten husarbeid (ehh.. må finne tid til det også) så er det mye fotoredigering (foto som hobby), surfing, venninner på besøk, kjæresten på besøk. Når vi etterhvert kjøper hus og flytter sammen blir det vel oppussing i tillegg.
Kan ikke påstå jeg har et fritidsproblem, heller problem med å finne noe fritid

Her er det også for det meste internett og tv, men jeg elsker det jeg da:) Får ikke så lenge hver kveld, for jeg trenger mye søvn selv, så jeg legger meg ganske tidlig. Jeg er jo også student nå, så skulle brukt veldig mye mer tid på kveldene til å lese og jobbe med stoffet. Av og til ser jeg litt på videoene som internettdelen av studiet mitt er lagt opp til. Skulle gjerne hatt mer besøk, men mine venner er endten langt borte, eller har barn selv...

Etter at jeg ble gravid (og fortsatt var i et forhold) var jeg ganske mye alene på kveldstid, så da begynte jeg med strikking. Etter at jeg ble singel har det blitt mer strikking[:D] Og prøver meg på hekling. Ellers går det veldig mye i pc-nerding og sofasliting for å samle ny energi[:)] Og så leser jeg bøker.  

Koser meg veldig på kveldene egentlig, selv om det ikke alltid blir til at jeg gjør så mye. Nå er venninnene hjemme fra sommerferie, så blir forhåpentligvis noen sosiale kvelder iblant også.

Jeg syns kvelder og helger er drit kjedelige[:'(], er stort sett alene hele tiden, fleste venninner har samboer, og er opptatt med sitt. Jeg har ikke familie i nærheten så blir lite barnavakt her. Fikk barnevakt i helga og hadde planlagt med 6 venninner om å gå ut å spise men en etter en måtte utsette avtalen, kjente jeg ble så skuffa å lei at jeg ikke vil planlegge ting lengre.
Ellers så har jeg betendelse i ene armen så jeg kan ikke bruke pcen mye eller sy, så det blir bare tv titting og tidlige kvelder de dagene det er lite på tven[;)]

Surfer på nettet, ser på TV-seriene mine.
Er slem pirat og ser på TV-seriene som går i statene, sitter ofte og ser hele sesonger av ting som aldri kom til Norge/ikke har kommet til Norge/gikk i Norge for lenge siden. [:D]

Når jeg en dag får tilbake bittelitt energi skal jeg ta fatt på hobbyene mine igjen - litt ymse håndarbeid og slikt, litt strikking, har luktet litt på scrapping, osv.
Og så leser jeg mye, både bøker og fanfics på nettet, og spiller en del dataspill. [:)]

Da er jeg så sliten at jeg slokner ofte eller sitter bare å koper..Helt fantastisk synes jeg uten besøk..hehe..nyter mitt eget selvskap..men jeg nikoser meg foran pcen da [:D]

Koooser meg i mitt eget selskap egentlig [:D]
Veldig koselig med esøk også, men det er jo ikke så ofte så da blir det jo ekstra stas når jeg først har det [:)]
Legger meg også ganske så tidlig så det blir ikke så mye alenesitting uansett [:)]

Her er det ikke stort annet enn husarbeid, pc og tv om kveldene.
Har veldig lyst til å ta opp igjen scrapping som jeg holdt på med før, men jeg føler at jeg ikke har tid til det lenger.

Etter at ungane har sovna om kvelden, må jeg først gjøre lekser og forberede morgendagen.
Ellers pleier jeg å se en god film på dvd, snakke med kjæresten min på msn, brodere litt, hekle eller lage smykker.

Har fast samtale med kjæresten via kamera på msn.

Nå så er det matte, hehe! Begynte å studere i høst, og matte er ikke noe som kommer lett til meg. Skulle ønske man slapp å sove, for jeg trenger all tid jeg kan til å knekke den berømmelige mattekoden alle snakker om.[>:] Har jo tross alt noen andre fag jeg også burde lest på.

E

Blir ganske kjedeligt på kveldene ja.. Og alle sier at det er så synd på meg som sitter alene hver kveld,men det er jo ingen som kommer..Hehe.. Blir mye facebook og tv2 sumo.Sitter og glor på alle seriene jeg går glipp av når hun våkner om kveldene.

Det var ikke lenge jeg bodde helt alene fra jeg flyttet fra BF til jeg ble sammen med den nye kjæresten. Men da ba jeg venninner til meg jeg, på film, taco eller bare for å skravle. Ellers gjorde jeg en del husarbeid om kveldene, prøvde å lære meg å sy litt når jeg hadde tid - men fikk det ikke til [8D] Jeg ser nesten aldri på tv, eller tv serier..

Back
Topp