Hva gjør dere på idag da.?

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Jeg fyller opp fryseren med boller og dougnuts til kommende barselsbesøk..:) Har vært på kjøkkenet i hele dag.:D

Har hatt besøk, vært med snuppa til legen (fått ny kur mot blærekatarr..) og skal røre jordbærsyltetøy å fryse ned til vinteren i kveld ;) kjøper sjelden syltetøy vi ;)

Har hatt besøk, vært med snuppa til legen (fått ny kur mot blærekatarr..) og skal røre jordbærsyltetøy å fryse ned til vinteren i kveld ;) kjøper sjelden syltetøy vi ;)
Uffda, håper jenten din blir fort bra igjen.. Er kjekt å lage ting selv.. Høres godt ut med hjemmelaget syltetøy da..:)

Kjeder meg, venter, å lager pannekaker :D

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Vært på ekstra kontroll på føden, og hos fastlegen å tatt en blodprøve, også en liten tur på butikken, vært veldig varmt her så har blitt mye avslappings

Sent from my rk30sdk using BV Forum mobile app

Har å i min første dag av permisjonen, har tenkt på dette med å få laget opp litt div. Så idag har jeg laget opp kjøttkaker, tenker det kan være greit ha litt laget opp for å gjøre det lettere frammover.. Kjøpte åss fryseskap i går å så nå skal det fylles litt opp;)

I dag var jeg på kontroll hos jm, alt sto bare bra til :) ikke lagt på meg så mye, å det vart jo jeg veldig fornøyd med :) har gått opp 14kg til nå å synes det er passe :) ellers så vokser magen fortsatt da :) og lille i magen virker til å ha det bare flott :) slenger med bilde av sf-målene mine, synes kryssa ligger fint iforhold til egen kurve :)

Dere er flinke som lager mat og fryser ned :) skulle ønske jeg var like flink, men synes det er så godt å sove på dagtid når guttungen gjør det :) han er jo ikke i barnehage.

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Vedlegg

• 1374186067818.jpg
    1374186067818.jpg
    96,9 KB · Visninger: 15
Back
Topp