Hva gjør dere på i påsken?

Isen2024

Flørter med forumet
Lurer på hva andre med nær termin gjør på i påskeferien? :) Selv er jeg så stor nå at det ikke er mye fysisk jeg orker, max et par timer på shopping og annen vandring, så lange skogsturer o.l. ser jeg langt etter. Får heldigvis litt besøk ila ferien som blir veldig hyggelig :happy:
Jeg og barnefar har innsett at vi ikke deler mange hobbyer med en begrensende gravidmage :laughing002

Har flyttet inn hos svigers for å være nærmere sykehuset og håper at fødselen skal starte når som helst :joyful: Går litt småturer i nærområdet, ser film/serier og prøver å bare slappe av. Får et og annet familiemedlem eller venner innom døren, men blir mye sofasliting denne påsken.
Håper du får en flott påske :love2

PAR TIMER på shopping? Synes det var imponerende jeg laughing6 her synes jeg er god om jeg ila dagen er ute på 15 min vandring med lille hunden vår/eller er på nærmeste matbutikken/kjører til en lenger borte og handler litt :laughing002 og termin er om 4 uker. Synes alt er forferdelig tungt, men vi skal faktisk på besøk til familie i noen dager, men hvor lenge vi blir skal jeg se an mens vi er der.. ellers går det i sofa/seng, naps midt på dagen, serietitting..

Her ble det vandring på en tursti i nærområdet.
I dag fikk jeg, vasket og byttet på alle sengene, vasket vinduene, vasket skapdørene på kjøkkenet, og sokkellisten.
Jeg har vært på lekeplassen med vesla, lekt litt med henne her hjemme også. Nå er ryggen helt kaputt, og vi lager matplan for påsken.
I morgen håper jeg å få med meg vesla til et kjøpesenter for å kjøpe inn litt ting vi trenger (påskeegg, glass, ny dyne, mat) Ja, vi får se. Det jeg ikke får gjort får mannen gjøre etter jobb...

Senere i påsken skal vi ha litt påskeverksted, shine huset før besøk og lage bursdag til vesla. Men når besøket kommer skal jeg også hvile litt mer, mamma og pappa er greie sånn :happy:

Mye sofasitting her og :smiley-ashamed004 har en liten en fra før som gjerne vil leke eller være ute på tur, så prøver så godt jeg kan, men klarer ikke så mye som til vanlig dessverre. Prøver derfor å møte familie og venner, og at han er hos besteforeldrene litt, slik at han får litt ekstra oppmerksomhet:Heartred

Hjemmepåske her, og heldigvis ganske fint vær disse dagene :love2 mulighet for å sitte utfor husveggen i sola, ha bål, høre på på podcast, lese eller spille spill..

Prøver å gjøre det fint for jenta vår her hjemme som snart får et søsken. Hun har også bursdag denne uken så hun får ekstra oppmerksomhet rundt det. Har litt påskeverksted inne med tegninger, påskepynt og perling. Ser på filmer og serier sammen :happy:
Har planlagt påskeeggjakt ute på lørdag, såfremst fødsel ikke har startet til da :chicken:

Back
Topp