hva gjør dere på i kveld da?

*Caroline

Elsker forumet
Selv er jeg og Eirin alene hjemme. Hun ligger for øyeblikker og sover mens jeg titter på tv'n og surfer. Får tiden til å gå. Sambo fant plutselig ut at han skulle på hockey-kamp og deretter en tur på puben. *suKK*

Dere da?

ORIGINAL: *Mammacili*

Hjemmekveld med mann og barn. Skal kose oss med hjemmelaget pizza og Artistgallaen på Tv2[:D][:D]

hørtes koselig ut! mmmm... hjemmelaget pizza...

her har vi akkurat fått i oss ett herligth biff måltid,så nå ligger sambo henslengt på sofaen,jeg sitter å surfer å jonatan sitt i vippestolen å syns livet e so deili[:D]

Her skal vi bare slappe av, har ordnet til dåp i hele dag(phu, var litt mer mas enn jeg trodde... hehe), så nå skal vi samle krefter til den store dagen i morgen.

Så i kveld blir det frossenpizza, julebrus og film!

Her er vi akkurat kommet hjem fra deilig pinnekjøttmiddag hos et vennepar[;)] Julius sover så godt og Theodor ville sove hos mormoren sin så han er der...[:)] Nå ligger vi lettere henslengt på sofan....snart senga nå kjenner jeg[;)] Har så syyyyykt smerter i ryggen med stikkinger tvers igjennom til brystet...er så vondt så jeg ikke får puste innimellom..kom akutt på formiddagen..vondt å bøye hode ned osv..merkelig smerter[:'(]!!

her er vi hjemme til mamma og pappa å koser oss før den store dåpsdagen! [:D]

slapper av å gleder oss til i morgen [:D]

Sitter å ser på artistgallan og hører på at naboen har fest[8D][8D] strikker litt og begynner virkelig å føle meg gammel her..... hehe...

Back
Topp