Hva gjør dere på i kveld da?

~D@isigeD@ier~

Forumet er livet
VIP
...Bortsett ifra å sitte her inne og taste :D

Jeg sitter og vurdere om jeg skal se en film, eller om jeg ender opp med en serie...
Lurer dessuten på å finne noe mat...

Og for å lette litt på husarbeid-samvittigheten min, lurer jeg på å sette på en maskin med klær og oppvaskmaskinen. 

Ser på film, forsøker overtale minstemor til å legge seg, og bare henger her og venter på at gubben skal våkne sånn at jeg får noen å snakke med :P

kjeder vettet av meg!! Har vært snill kjæreste idag og gitt samboer fjernkontrollen så han kan se fotballkamp (er visst en eller anna viktig kamp :P).. Har vært på jobb idag så er sliten og trøtt og skal på jobb igjen i morgen så vurderer faktisk å legge meg. 

Mannen er på sjøen, for 4 helg på rad. Litt stusslig å være alene så lenge...
Hadde vært hyggelig om noen lagde mat til meg i kveld, funnet en bra film vi kunne se...
Slik at jeg bare kunne lent meg tilbake ;)

Men jeg skal ikke klage : ) Jeg har det helt fint med kjedsomheten min...:D

Jeg kjeder meg faktisk littegrann:( Mannen ser en film jeg ikke gidder å følge med på, og nå, en uke etter å ha tatt opp hardangersøm-hobbyen min igjen nekter øynene mine å samarbeide mer før jeg får meg nye briller, så da kan jeg ikke kose meg med det i kveld heller:(

Tenkte å lete etter litt inspirasjon til fine bad på nettet nå, må sette i gang med planleggingen!:)

Trone skrev:
Har laget 3 minut chocolatecake og venter på at Morse skal begynne :p

og venter på at fotballkampen skal bli ferdigså min kjære  kan halde meg med selskap :)

sorciere_ skrev:

Trone skrev:
Har laget 3 minut chocolatecake og venter på at Morse skal begynne :p

og venter på at fotballkampen skal bli ferdigså min kjære  kan halde meg med selskap :)

Her er også kampen på, men jeg gidder ikke se. Så sitter på dataen og klunker og fant ørepluggene så jeg kan høre på musikk, he he! Supersosial :p

Sitter og er ganske sur på Greys anatomyfolket.. De kan ikke ENDE en sesong slik!?

(Og så ser jeg sesong 2 av OTH:D)

Ser på finn.no etter vogn... Og NÅ skal jeg legge meg. Natta :)

Bouncing buttplug skrev:
Sitter og er ganske sur på Greys anatomyfolket.. De kan ikke ENDE en sesong slik!?

Mhm, det var slemt... 

*Meya* skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Mhm, det var slemt... 

er furten selv, og jeg så den igår.... 

Ellers ser jeg på kamp..

nå er det avslapping som står for tur etter en lang dag med bursdagsfeiring av minstemann og en tur i sverige..

Jeg sitter å slapper av mens jeg ser på "Ryktet går" .
og utrolig nok så sitter jeg å savner typen og mini (mini er hos pappen i helga)...
Lenge siden jeg har savna typen gitt...
Ikke rart jeg er forvirra om dagene
Ellers har jeg kosa meg med taco i kveld også har jeg sett "Dagen er din" og furta som vanlig

Endelig ferdig på jobb, tror jeg skal gå løs på en kurv jordbær, mens gubben ser fotball....

Drikker litt Barbera d'Asti, er irritert fordi en venninne av meg tydeligvis sletta ALLE spotifylistene mine sist hun var her (vors) fordi hun syns de sugde, og svarer på spm relatert til utdanningen min her inne.

Drikker en kald Borg og sitter og leter etter bølgetang på nett..ei venninne prøvde en obh nordica sak på meg i stad og jeg syns det ble så bra at jeg bare må kjøpe meg en!!!

Akkurat kommet fra jobb, så nå lurer jeg på om jeg skal ta med daten inn i senga og se film eller legge meg på sofaen med dyna og se film.. Er ikke i form så kjenner jeg har behov for å lade batteriene føre en ny dag på jobb i morra, men klarer ikke å legge meg rett etter jobb..

Back
Topp