Hva gjør dere på i kveld da, jenter?

Irritert over legekontoret og får ikke sove. Når jeg får noe å tenke på så sover jeg ikke. Ungen har akkurat sovna etter middag og kaffe hos oldemor og oldefar ( min mormor og bestefar). Blir sliten og gira av sånt når mormor/oldemor er bare 74 år og kan løpe rundt i stua med hu.
 
Huff da, håper verden ser bedre ut i morgen.
Takk og takk:) Etter en god natts søvn, så kjennes det ut til at dagen i dag skal bli en smule bedre:) Energien hadde rett og slett forduftet i går, følte meg som en gammel bursdagsballong som lufta har gått nesten ut av...
 
Sender en klem ❤️

Har allerede funnet senga :p
Tenkte det var nok spenning for i dag, så da er det likegreit å bare sove seg gjennom resten av kvelden!

Sara: gøy at du engasjerer deg i utfordringene!! Lykke til med tastingen. Skal slenge inn et par innlegg til før jeg sovner ;)
Takk for klemmen❤ Sovna i går før jeg fikk skrevet noe mer her:p
 
Hvordan gikk det med skravlinga, Sara? Ble målet for utfordringa nådd??
Jepp, og derfor har vi en ny i dag.

Om vi skriver over 8500 samlet, vil alle som har skrevet minst 100 selv og skrevet i utfordringstråden at de vil være med (da er det bare 99 igjen ;-)) med i trekningen om en storksak-veske!
 
Jepp, og derfor har vi en ny i dag.

Om vi skriver over 8500 samlet, vil alle som har skrevet minst 100 selv og skrevet i utfordringstråden at de vil være med (da er det bare 99 igjen ;-)) med i trekningen om en storksak-veske!

Flott! Da har jeg meldt meg på! Men jeg har jo fryktelig mange innlegg å skrive for å nå 100 på en dag :p Får bare prøve!
 
Forresten veldig fint at du forteller litt om hvordan det foregår, for jeg har ikke skjønt så mye av den utfordringen. Har ikke akkurat gått inn for det heller - henger jo mest på terminforumet.
 
Flott! Da har jeg meldt meg på! Men jeg har jo fryktelig mange innlegg å skrive for å nå 100 på en dag :p Får bare prøve!
Det klarer du fint om du vil, jeg tror jeg har skrevet mellom 200 og 300 pr dag denne uka..

Da har jeg hengt meg på skravletråden på generell og tråden Musemor somregel har laget om dagens utfordring, fulgt opp statistikk på om vi klarer det, og jevnt over vært aktiv. (og mistet oversikten over hvem jeg har svart og ikke mange ganger, men det går så bra så)
 
Om du våger deg bittelitt ut av terminforum finner du mye annet spennende forresten. Vi har en felles skravletråd for alle med termin eller som prøver på termin i 2016, ligger under 2016, utenfor månesgruppene, og ellers mange spennende underforum.
 
Om du våger deg bittelitt ut av terminforum finner du mye annet spennende forresten. Vi har en felles skravletråd for alle med termin eller som prøver på termin i 2016, ligger under 2016, utenfor månesgruppene, og ellers mange spennende underforum.

Den har jeg ikke sett! Men har vært inn en tur på generelt nå, og på den svangerskap og fødsel.

Virker bare som om folk kjenner hverandre så godt :p
Glad det er en hyggelig tone på forumet da:)
 
Kjekt med en hyggelig tone, og kjekt å skravle, og ikke farlig å bli med i trådene, en del "kjenner" hverandre etterhvert, men nye fjes er alltid velkommen!
 
Back
Topp