Hva gjør dere på i dag damer?

Ønskerbaby

September 2013<3
Jeg ligger på sofaen.. Mannen er gått til en kompis for å se fotball og drikke øl, og jeg skal bestille meg en pizza og ja, ligge her:P

Vært ute med mann og barn, butikken og sånn og så ute i sola og vinden. ;)
Nå er jeg gått inn, mens de fortsatt er ute og leker.
Snart noe middag, før det er kveldskos med barne-TV og lørdagsgodt før kveldsstell på de søte små.
SÅ, er det sofa på oss voksne. ;)

Kos deg på sofaen ønskerbaby, ser frem til jeg skal slenge meg der og... :P :)

Har vært en tur i sentrum med sambo og sønn, ellers har jeg vasket klær, og gjort svært lite. Snartvaske litt i kjelleren før vi skal lage pølsegrateng til mat :) i kveld blir det sløving i godstolen, er trøtt og sliten etter en natt med lite søvn.

Har tatt det rolig i dag, sett på tv og ryddet litt. I kveld får vi besøk av et vennepar, hann er kokk og skal lage noe god mat til oss. Jeg har dekket bordet og skal så bruke kvelden på å kose meg og prøve å late som jeg drikker så ikke de skjønner at det er babis i magen....

Her er jeg hjemme alene, mens mannen er ude på middag og på Oilerskamp med jobben.
Nettopp komt hjem fra pizzamiddag hos mor og far med resten av familyen.
Så i dag er jeg en bitch og sier nei til en vennegjeng som skal samles. De røyker som noen svamper så det friste ikke i det heletatt å sitte i ei røyksky i hele kveld så her blir det sofaen og tv. My two new best friends :)

Jeg har bursdag i dag- så jeg fikk kaffe latte og sjokoladecroissant til "frokost" :) Mannen måtte jobbe litt, og skulle så se kamp så jeg har møtt en venninne og spist crêpe med jordbær (nam nam) på kafé...

I kveld skal vi spise på en thai- restaurant med to vennepar, og vi skal fortelle den gode nyheten :love2

Jeg skal snart på kino med mannen min <3

Jeg har bursdag i dag- så jeg fikk kaffe latte og sjokoladecroissant til "frokost" :) Mannen måtte jobbe litt, og skulle så se kamp så jeg har møtt en venninne og spist crêpe med jordbær (nam nam) på kafé...

I kveld skal vi spise på en thai- restaurant med to vennepar, og vi skal fortelle den gode nyheten :love2
Gratulerer med dagen!:):) kos deg i kveld:)

Har mala kjøkkenet nede i hybel leiligheten, må begynne å stå på å få huset ferdig:) vi som har bestemt oss for å flytte fra nordtrøndelag til Akershus ca 2 måneder før fødsel... Da må vi starte å gjøre litt og litt klart så vi kan starte selge prosessen i god tid... Æææhhh. Stressa kjenner jeg, vill jo helst finne drømme huset mens vi selger, så vi har en plass å levere alle møblene våres:o ellers så skal jeg ligge på sofaen med sjokolade og potetgull:p

Her sitter jeg å trykker på BV mens sambo drikker øl og ser Liverpool :) Vi har vært på minikonsert i dag, så har jeg hatt besøk av ei venninne.

Lå lenge i morges. Så var jeg og lillegutt på 3 og handlet. Grøt til middag så tur på stranda i ettermiddag. Nå har ungene kost seg med nudler til kvelds og lørdagsgodt, og så kommer svigermor og skal passe ungene så vi skal ut og spise så kino:)

Sløver på sofaen med lørdagsmat og snop. Guttene skal snart i seng, og da blir det vel filmkveld med mannen tenker jeg :)

Her er sambo i oslo på konsert, eller var på konsert i går da men sikkert ute på byen ikveld :) kommer hjem imorgen, så jeg og kidsa er med mamman min på overnatting, kosli :)

Back
Topp