Hva gjør dere på hjemme?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
For å aktivisere baby? :) tips til å underholde lillegutt på snart 9 mnd ? :)
 
Om han trenger aktivisering eller når vi holder på sammen med han, så synger vi, gjør bevegelser til sanger, ligger på golvet å leker, titter og leser litt i bøker og finner ting å lage bråk med. Men veldig sjelden at han trenger å aktiviseres, han raser rundt på golvet og underholder seg selv stort sett.
 
Rote i kjøkkenskapene er alltid morsomt. Leke borte-tittit (men begrensa hvor lenge man gidder det). "hoppe" i senga vår. Finne frem storebror sine leker (bare ikke alltid populært om storebror merker det, hehe). Snakke med speilene i huset. Han syns det er morsomt at jeg ligger på gulvet, slik at han kan bruke meg som klatrestativ. Er han sur og ingenting fungerer så må jeg putte han i bæresele og støvsuge - eneste som hjelper, hehe..
 
Om han trenger aktivisering eller når vi holder på sammen med han, så synger vi, gjør bevegelser til sanger, ligger på golvet å leker, titter og leser litt i bøker og finner ting å lage bråk med. Men veldig sjelden at han trenger å aktiviseres, han raser rundt på golvet og underholder seg selv stort sett.

Ganske likt som her. Blir han litt lei så finner vi frem noe annet å leke med/utforske. Det hjelper også å få utforske andre rom i huset.
 
Vi triller eller bærer turer, leker med leker eller andre ting inne som er interessant for henne, synger, snakker og øver/leker. (For tiden går det i takk/værsågod og bøker) og så er hun med på å lage mat, støvsuge, vaske osv.
Er også på babysang, babysvømmingen og åpen bhg
 
Back
Topp